عکس/ لیلا اوتادی با دامن-شلوار عجیب در یک مراسم عمومی!

عکس/ لیلا اوتادی با دامن-شلوار عجیب در یک مراسم عمومی!

عکسی از لیلا اوتادی بازیگر لالا در اکران مردمی این فیلم منتشر شده است.

به گزارش تایم صبح، در این تصویر لیلا اوتادی شلواری با مدلی عجیب به تن کرده است.

هیجان چالش بازی در فیلم لاله برای لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر فیلم سینمایی «لاله» با ابراز خوشحالی از ایفای نقش در این فیلم گفت: خوشحالم که در فیلمی به زبان انگلیسی بازی کردم و این فیلم محصول سینمای ایران است.

لیلا اوتادی بازیگر فیلم سینمایی «لاله» که این روزها به دلیل ابتلا به ویروس کرونا اکران می شود، گفت: بازی در یک فیلم انگلیسی برایم جالب بود، خوشحالم که این اتفاق برای من افتاد. سینمای ایران.” سعی کردیم همه چیز اعم از لهجه، تلفظ و گویشمان درست باشد. چالش و تجربه بازی در فیلم «لاله» برایم هیجان انگیز بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: در این فیلم در کنار بازیگران حرفه ای ایرانی با بازیگرانی همکاری داشتم که تعدادی از آنها از آمریکا و ترکیه آمده بودند، تیم علاقه مندی در این پروژه وجود داشت. «لاله» برای من تجربه جالبی بود.

اوتادی در پایان گفت: از علاقه مندان به سینما دعوت می کنم این فیلم را در سالن های سینما تماشا کنند، از سینمای ایران و فیلم های آن حمایت کنند و یک فیلم خوب را در سالن سینما تماشا کنند.

فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد با بازی سارا امیری، ایرج نوذری، نیکی کریمی، سام هاروکان، میترا حجار، لیلا اوتادی و… با بازگشایی سینماها بار دیگر به نمایش درآمد. «لاله» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

توضیح عکس/ لیلا اوتادی با دامن-شلوار عجیب در یک مراسم عمومی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.