عکس/ ماجرای ازدواج دختر محمدرضا گلزار و همسر جوانش!

عکس/ ماجرای ازدواج دختر محمدرضا گلزار و همسر جوانش!

دختر متاهل (پریسا طلایی) نیز با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود و تگ کردن نام محمدرضا گلزار از سفره عقد این مراسم رونمایی کرد.

به گزارش صبح به نقل از عصر ایران، محمدرضا گلزار در چند روز اخیر به دلیل انتشار خبر ازدواجش سر و صدای زیادی به پا کرده است.

ابتدا ویدئویی پخش شد که محمدرضا گلزار را در حال سوار شدن به ماشین با یک خانم نشان می داد، اگرچه چهره این خانم به وضوح در این ویدئو مشخص نبود، اما این ویدئو با عنوان ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی پخش شد.

با توجه به لباس سنتی خانم (برای مراسم عقد) این شایعه قوت گرفت که گلزار و عروس بعد از عروسی دربار را ترک کردند و سوار ماشین شدند.

همزمان با پخش این ویدئو، محمدرضا گلزار عکسی را بدون هیچ توضیحی با کت و شلوار مشکی و پاپیون در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد. که با عنوان لباس داماد گلزار در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

تایید ازدواج طلایی

پس از گذشت تقریبا 24 ساعت از این اتفاق، دفتر ازدواج طلایی با انتشار عکسی از گلزار و دامادش (آقای طلایی) این ازدواج را به محمدرضا گلزار تبریک گفت.

این تبریک و عکس مطب و متاهل ازدواج محمدرضا گلزار را تایید کرد.

با توجه به تگ شدن خود گلزار در عکس ها شکی نیست که گلزار متاهل است.

پسر عقید (پارسا طلایی) نیز با انتشار عکس سلفی از خود در کنار گلزار به برگزاری این مراسم افتخار می کند.

دختر متاهل (پریسا طلایی) نیز با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود و تگ کردن نام محمدرضا گلزار از سفره عقد این مراسم رونمایی کرد.

تاریخچه خانواده آقای طلایی و گلزار

این اولین مراسم ازدواج خانواده گلزار نیست که در دفتر ازدواج طلایی برگزار می شود، آقای طلایی در شهریور 1397 مراسم عقد برادر محمدرضا گلزار را نیز برگزار کرده بود.

عقد چهره ای شناخته شده در بین اهالی سینما و تلویزیون است و آقای طلایی در فیلم ها و سریال های زیادی در نقش خود عقد حضور داشته و از دفتر ایشان به عنوان لوکیشن استفاده شده است.

توضیح عکس/ ماجرای ازدواج دختر محمدرضا گلزار و همسر جوانش! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.