عکس/ مارال فرجاد نمایی از خانه مجلل خود در مجارستان را فاش کرد

عکس/ مارال فرجاد نمایی از خانه مجلل خود در مجارستان را فاش کرد

مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است در مجارستان زندگی می کند نمایی از خانه مجلل خود در این کشور را فاش کرده است.

صبح روز نهم اردیبهشت سال گذشته بود که مارال فرجاد در گفتگو با رسانه های مجارستان رسما اعلام کرد که بر سرطان غلبه کرده است.

این در حالی است که مارال فرجاد پیش از آن هرگونه بیماری را تکذیب کرده بود. اما او گفت که درمان خود را از مجارستان شروع کرده و این بیماری را شکست داده است.

مارال فرجاد که پس از مداوا در این کشور اقامت گزید، اخیرا اعلام کرده است که پدرش نیز در مجارستان به او ملحق شده است.

او به تازگی نمایی جالب از خانه بزرگ خود در مجارستان منتشر کرده و توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

بخوانید: چهره باورنکردنی پدر مارال فرجاد پس از مرگ همسرش/عکس

مارال فرجاد در مورد سرطان خود به رسانه های مجارستانی چه گفت؟

“موهایم دوباره رشد کردند و امروز احساس بهتری دارم… خیلی ناراحت و ناامید بودم چون این بیماری روی صورتم و در نتیجه بازیگری ام تاثیر می گذاشت…

تا اینکه تصمیم گرفتم به نقشی سخت و پیچیده در یک فیلم نگاه کنم.»

این بخشی از صحبت های مارال فرجاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با خبرنگار مجله گلامور مجارستان است که پس از مدتی مبارزه با سرطان، روند درمان و بهبودی او با عنوان «زن قوی» موضوعی است. از گفتگو

مارال فرجاد سال گذشته به این بیماری مبتلا شد و پس از گذراندن مراحل سخت درمان، اکنون در وضعیت بهتری به سر می برد و با گذراندن دوره های درمانی لازم، وضعیت جسمی و روحی خوبی دارد و امیدوار است به زودی به صحنه بازگردد. پس از اتمام درمان و پرده سینما باز خواهد گشت.

توضیح عکس/ مارال فرجاد برای اولین بار صبح نمایی از خانه مجلل خود در مجارستان را فاش کرد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.