عکس/ ماه عسل بازیگر زن «آنیا تیلور جوی» در ایتالیا!

عکس/ ماه عسل بازیگر زن «آنیا تیلور جوی» در ایتالیا!

آنیا تیلور جوی بازیگر 26 ساله آمریکایی و همسرش مالکوم مکری در سفر خود به ونیز در حال گذراندن یک روز عاشقانه دیده شده اند!

به بازیگرها – زوج محبوب آنیا تیلور جوی و مالکوم مکری پس از انتشار شایعات ازدواجشان در یک استراحت عاشقانه دیده شدند!

به گزارش گروه ترجمه صبح، این بازیگر 26 ساله آمریکایی دست در دست ستاره و بازیگر موسیقی، مالکوم مک ری 28 ساله در ایتالیا دیده شد.

آنیا، ستاره سینما، بلوزی کرم رنگ با شلوار جین تنگ مشکی پوشیده بود. او ظاهر خود را با یک جفت چکمه پاشنه بلند، یک کت زمستانی قهوه ای و یک کوله پشتی همسان تکمیل کرد. او با چهره بدون آرایش خود زیبایی طبیعی خود را به نمایش گذاشت.

این زوج در حالی که در کنار هم راه می رفتند دست در دست هم دیده شدند. مالکوم با انتخاب یک کت چرم مشکی و شلوار جین همرنگ، چهره ای جذاب به نمایش گذاشت.

ازدواج زوج جوان در تیرماه!

شایعه ازدواج این زوج اولین بار سال گذشته منتشر شد. پس از آن که آنیا در چندین مناسبت مختلف در سیدنی با چیزی که به نظر می رسد یک حلقه ازدواج در دستش بود دیده شد. این زوج هنوز بیانیه رسمی در مورد ازدواج خود منتشر نکرده اند. در همین حال یک منبع نزدیک به این زوج اعلام کرده است که این زوج در ماه جولای طی مراسمی در دادگاهی در آمریکا با هم ازدواج کردند.

این منبع همچنین فاش کرد که آنیا و مالکوم یک مهمانی بزرگتر را با دوستان و خانواده خود برنامه ریزی کردند. این رویداد پس از آن اتفاق افتاد که این بازیگر فیلمبرداری «مکس دیوانه» را در استرالیا به پایان رساند و توانست برای مدت طولانی به خانه خود در لس آنجلس بازگردد.

آنیا تیلور جوی در فیلم قبلی نقش نسخه جوان‌تری از شخصیت شارلیز ترون را بازی می‌کند. این فیلم قرار است اردیبهشت سال آینده اکران شود. تام هاردی نیز پس از مل گیبسون در این فیلم نقش مکس دیوانه را بازی خواهد کرد.

توضیح عکس/ ماه عسل بازیگر زن «آنیا تیلور جوی» در ایتالیا! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.