عکس/ متین ستوده با چهره پر!

عکس/ متین ستوده با چهره پر!

عکسی از متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون با تیپ و ترکیب خاص منتشر شده است.

به گزارش صبحگاهی ، در این تصویر متین ستوده با چهره کامل و آرایش دیده می شود که او را بسیار متفاوت کرده است.

متین ستوده: فصاحت «یادآوری» پر از رنج است

جام جم: متین ستوده درباره بازی خود در سریال یاداوری گفت: شیوا از خانواده ای متمول است، اما نه پولدار بی درد. او رنج های زیادی را متحمل شده است. شیوا ترجیح می دهد که ثروتمند نباشد اما هرگز چیزی را که از دست داده از دست نداده است.

وقایع بد زندگی را بیش از سن خود تجربه کرده و با واقعیت های تلخ آن مواجه شده است. بنابراین او خودساخته است و این زندگی و سرنوشت خودساخته او را شکل داده است و به عبارتی چاره ای جز این نداشته است.

همه این مسائل باعث شده شیوا دختری شود که می تواند روی پای خودش بایستد. در نهایت بدترین و تلخ ترین اتفاق برایش می افتد و آن از دست دادن خواهرش است. شیوا توانست با همه این مشکلات کنار بیاید.

برای هر بازیگری این سوال پیش می آید که اگر در این شرایط بودم چه کار می کردم؟ نزدیک شدن به شخصیت شیوا برایم خیلی سخت بود.

هر کاری که فکر می کردم اگر جای شیوا بودم انجام می دادم، واقعاً احساس می کردم زندگی ام به پایان رسیده است. شاید خودم توانایی رویارویی با چنین مشکلاتی را نداشتم، اما به هر حال شیوا شخصیتی بود که باید بازی می کردم و به نوعی به آن نزدیک می شدم.

ناگفته نماند که کارگردان سریال نیز در این زمینه به من کمک کرد. مرهون لطف و زحمات ایشان هستم.

توضیح عکس/ متین ستوده با چهره پر! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.