عکس محمد صادقی با دامن چین دار جنجال به پا کرد

عکس محمد صادقی با دامن چین دار جنجال به پا کرد

محمد صادقی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان امروز عکسی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن با دامن چین دار به گل آب می دهد.

پوشیدن دامن محمد صادقی

محمد صادقی

محمد صادقی آهنگر (زاده ۲۲ فروردین ۱۳۷۲) بازیگر اهل ایران است. او در عرصه تئاتر در اجرای شخصیت هایی چون مسعود قریب و جواد مولانیا و در چندین اثر سینمایی خانگی از جمله نقش آفرینی کرده است. آدمک سابقه حضور دارد.

محمدصادقی آهنگر متولد 1 فروردین 1372 در تهران است. او اصالتا مازندرانی است. او در کودکی پدرش را از دست داد و توسط مادرش که به عنوان پرستار کار می کرد بزرگ شد.

در سال های نوجوانی به صورت حرفه ای در رشته تکواندو کار کرد و مدتی در باشگاه سایپا به رقابت پرداخت.

صادقی در رشته مدیریت تحصیل کرد و از ابتدای ورود به دانشگاه خود را وقف تئاتر کرد.

شروع فعالیت او به عنوان بازیگر به دوران دانشجویی در حضور حمید سااریگیان برمی گردد. اولین کاری که در ژانر کودک با عنوان روی صحنه اجرا شد خروس طلایی بود. پس از مدتی در چندین نمایش از افرادی مانند مسعود الکرفی و جواد مولانیا به ایفای نقش پرداخت. سپس جلوی دوربین و به صورت افکت ایفای نقش کنید. پریا او به تهیه کنندگی حسین سهیلی زاده چندین بار تست داد و گریم خاصی را روی صورت خود انجام داد اما به این نقش نرسید. اما بعدا و به پیشنهاد سهیلی زاده برای مجموعه آدمک ثابت کرد که این اثر بالاخره اولین حضور او در مقابل دوربین را رقم زد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=59917

(برای کپی روی لینک کلیک کنید)

انتشار عکسی از محمد صادقی با دامن چین دار ابتدا در سایت بازیگرها جنجال به پا کرد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.