عکس/ مرگ ناگهانی و تکان دهنده برادر ناتنی شایان مصلح

فوت ناگهانی و شوکه کننده برادر ناتنی شایان مصلح

شایان مصلح مدافع فعلی تیم گل گهر سیرجان با انتشار یادداشتی غم انگیز و تکان دهنده در صفحه شخصی خود اعلام کرد که در سوگ برادرش نشسته است.

به بازیگرها- شایان مصلح بازیکن سابق تیم پرسپولیس همیشه یکی از کم حاشیه ترین فوتبالیست های ایرانی در زمین و یا خارج از بازی بوده است.

البته این در حالی است که در ماه های اخیر این مدافع شمالی با انتشار مطالب تند و انتقادی سوژه داغ کاربران و رسانه های داخلی شده بود.

اما ساعاتی پیش انتشار پیام تلخ این بازیکن در صفحه شخصی اش باعث ناراحتی و شوک فالوورهایش شده است.

ستاره سابق پرسپولیس در استوری با انتشار تصویری اعلام کرد که برادر ناتنی خود را بر اثر تصادف از دست داده و برای او عزادار شده است.

متن غمگین و تاثیرگذار شایان مصلح از شدت عشق به برادر ناتنی اش باعث همدردی اکثر کاربران فضای مجازی شده است.

بخوانید: عکس/ واکنش تند آرش برهانی به ادعای سپهر حیدری

وقتی شایان مصلح در نقش پدرخوانده می افتد

به گزارش صبح تایم، شایان مصلح مدافع چپ گل گهر سیرجان در ماه های اخیر با فعالیت های جنجالی خود یکی از چهره های خبرساز فضای مجازی بود.

حتی این ستاره سابق پرسپولیس که به عنوان بازیکنی آرام و کم حاشیه دنیای فوتبال شناخته می شد، در مقطعی به دلیل همین محدودیت ها محروم شد.

اما اخیرا برخی حاشیه های خود را کاهش داده و به نظر می رسد مشکل مقررات منع رفت و آمد او نیز حل شده است. با این وجود شایان مصلح پس از مدت ها دوری از فضای مجازی، بخشی پرمعنا از فیلم پدرخوانده را درباره اهمیت خانواده منتشر کرده است.

توضیح عکس/ مرگ ناگهانی و تکان دهنده برادر ناتنی شایان مصلح اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.