عکس/ مریم کاویانی پس از جدایی از همسر سیاستمدارش حساب کاربری خود را تغییر داد!

عکس/ مریم کاویانی پس از جدایی از همسر سیاستمدارش حساب کاربری خود را تغییر داد!

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون تجربه زندگی مشترک با رامین مهمانپرست سخنگوی سابق وزارت امور خارجه را دارد.

به گزارش صبحگاهی مریم کاویانی پس از جدایی آنها با استایل و تیپی متفاوت در اماکن عمومی ظاهر می شود.

مریم کاویانی: به دلایل شخصی بازیگری را کنار گذاشتم

مریم کاویانی درباره دلیل دوری اش از بازیگری گفت: حقیقت این است که دو سال پیش به دلایل شخصی تصمیم به کناره گیری از بازیگری گرفتم.

میزان: مریم کاویانی درباره فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «بی نشان» به کارگردانی راما قویدل هستم.

تصویربرداری این سریال به نیمه رسیده است، در این سریال نقش «مینو» همسر «شهاب» گزارشگر «بینشان» را بازی می کنم.

علاوه بر سریال بینشان در دو سریال آسانسور و راز ناتمام هم بازی کردم، فیلمبرداری آسانسور به طور کامل به پایان رسیده و در آستانه پخش است و همچنین فیلمبرداری قسمت هایم در سریال راز نطامم همچنین تکمیل شده است، اما گروه همچنان مشغول فیلمبرداری است.

خوشبختانه بعد از بازگشتم به بازیگری در سال جدید، سه نقش متفاوت و جذاب به من پیشنهاد شد که توانستم در هر کدام چیز جدیدی را تجربه کنم.

من به شخصه از ریسک پذیری و تجربه های جدید در بازیگری استقبال می کنم و امیدوارم این ریسک در این سه کار نتایج خوبی برای من داشته باشد.

بازیگر سریال «آسانسور» درباره دلیل دوری اش از بازیگری افزود:

در واقع دو سال پیش تصمیم گرفتم به دلایل شخصی از بازیگری کناره گیری کنم.

توضیح عکس/ مریم کاویانی پس از جدایی از همسر سیاستمدارش حساب کاربری خود را تغییر داد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.