عکس/ ملاقات ناگهانی عمو پورنگ با بازیگر معروف هندی!

عکس/ ملاقات ناگهانی عمو پورنگ با بازیگر معروف هندی!

عمو پورنگ با انتشار تصاویری جدید و جالب در صفحه اینستاگرام خود از دیدار خود با یکی از بازیگران مشهور سینمای هند خبر داده است.

AM – کسانی که در دو دهه گذشته عمو پورنگ را دنبال کرده اند می دانند که او علاقه زیادی به سینما و موسیقی هند دارد.

به همین دلیل است که در اکثر آثار او همیشه شاهد آواز عمو پورنگ به زبان هندی بوده ایم.

البته علاقه داریوش فضیایی به هند به اینجا محدود نمی شود و هر سال به هند سفر می کند و با یکی از چهره های مشهور سینمای هند دیدار می کند.

او به تازگی ویدیویی منتشر کرده و گفته است که با بازیگر معروف بالیوود آنوپام خر آشنا شده است.

عمو پورنگ قبلاً با شاهرخ خان آشنا شده بود.

بخوانید: عکس/ عمو پورنگ از ورزش سخت و جدید خود رونمایی کرد!

بیوگرافی داریوش فتحیایی

داریوش فضیایی برنامه ساز تلویزیون کودک و نوجوان متولد 1352 است. او بیشتر با برنامه آموپورنگ شناخته می شود. او به دلیل ایفای نقش اصلی در این برنامه گاهی در رسانه ها با نام عموپورنگ شناخته می شود.

وی تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و در مقطع کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. وی در سال ۱۳۷۳ در سن ۲۱ سالگی وارد رادیو و تلویزیون شد و کار خود را به عنوان گزارشگر رادیو آغاز کرد.

پس از آن در برنامه های رادیویی عصر جمعه در سبک های مختلفی حضور یافت که از بارزترین آنها می توان به «گل پسر» و «ننه بلقیس» اشاره کرد. او با برنامه «ما و تو» که به کارتون های درخواستی کودک اختصاص داشت، وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد.

در سال 1357 با سریال تورنگ و پورنگ در بین کودکان چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال 1380 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و لقب هنری در بین کودکان و بزرگسالان محبوب شد. «عموپورنگ».

توضیح عکس/ ملاقات ناگهانی عمو پورنگ با بازیگر معروف هندی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.