عکس/ ملیکا شریفی نیا با سه راهی باورنکردنی و قدیمی در کنار برج ایفل!

عکس/ ملیکا شریفی نیا با سه راهی باورنکردنی و قدیمی در کنار برج ایفل!

انتشار تصویری از تیپ و ژست ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون در کنار برج ایفل پاریس مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به بازیگرها- ملیکا شریفی نیا 36 ساله که 31 سال پیش از طریق پدر و مادرش محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان وارد سینما شد، پس از یک دهه بازیگری به شهرت رسید.

ملیکا شریفی نیا نیز با حضور در فیلم های مهمان مامان و ده زنگی به این شهرت دست یافت.

با این حال، اکنون نیز تصویری از او در پاریس در بین کاربران فضای مجازی دست به دست می شود که در آن لباس ملیکا شریفی توجه ها را به خود جلب کرده است.

اما تحقیقات ما نشان داد که ملیکا شریفی نیا این عکس را سال گذشته در سفرش به فرانسه گرفته و ژست قدیمی او محسوب می شود.

بخوانید: ویدئو/ سخنرانی باورنکردنی ملیکا شریفی نیا علیه فرامرز هاروکان در 8 سالگی!

بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون ایران در 21 آبان 1365 در تهران به دنیا آمد. وی فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا و خواهر مهرآوه شریفی نیا است.

او طراح گرافیک است و در زمینه های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و کارهای حجمی فعالیت می کند.

بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام آوینار به کارگردانی شهرام اسدی آغاز کرد. شریفی نیا با بازی در فیلم های «مهمان مامان» و «دکر زنگی» بیشتر شناخته شد.

از جدیدترین کارهای او می توان به صداپیشگی در انیمیشن داستان آخر و بازی در سریال نجلا اشاره کرد.

توضیح عکس/ ملیکا شریفی نیا با سه راهی باورنکردنی و قدیمی در کنار برج ایفل! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.