عکس/ منوچهر هادی با این استوری هادی چوپان را شرمنده کرد

عکس/ منوچهر هادی با این استوری هادی چوپان را شرمنده کرد

منوچهر هادی کارگردان مطرح سینما با انتشار یک استوری معنادار در صفحه شخصی اش بار دیگر از هادی چوپان آقای مسترالمپیا تمجید کرده است.

بازیگرها- هادی چوپان قهرمان مشهور کشورمان پس از کسب عنوان بی نظیر آقای مسترالمپیا بیش از پیش در نزد اقشار مختلف جامعه محبوبیت پیدا کرده است.

البته کم حاشیه بودن این ورزشکار شیرازی و اخلاق مداری‌اش در جنبه‌های گوناگون زندگی شخصی‌اش سبب شده که از او به عنوان چهره ای پرتلاش و منحصر به فرد یاد شود.

با این وجود نباید از یاد برد که گرگ پارسی این روزها یکی از بهترین چهره‌های بدنسازی دنیا است که از او به عنوان شانس اول کسب مدال طلای مسابقات مسترالمپیای ۲۰۲۳ نیز یاد می شود.

در همین راستا حالا منوچهر هادی کارگردان مشهور سینما با انتشار یک استوری خاص در اینستاگرام اش از هادی چوپان به طور ویژه تمجید کرده است.

منوچهر هادی که اخیرا هم از این چهره معروف بدنسازی دنیا حمایت کرده بود در این استوری چوپان را بابت شخصیت محکم و قوی‌اش در تمامی این سال‌ها تحسین کرده است.

بخوانید: عکس/ چهره باورنکردنی و مردانه هادی چوپان در 11 سالگی شما را شوکه می کند

غذای عجیب و مرموزی که هادی چوپان خلق کرد

به گزارش بازیگرها،  به نظر می رسد هادی چوپان آقای مستر المپیای ۲۰۲۲ دنیا روند تازه ای را درباره فعالیت در فضای مجازی در پیش گرفته است.

او که تا هفته‌های گذشته به طور مستمر در شبکه‌های اجتماعی فعال بود حالا در اقدامی محتاطانه کمتر از گذشته در این فضا حضور دارد و سعی کرده تمام تمرکزش را روی مسترالمپیای ۲۰۲۳ بگذارد.

هرچند هنوز چند ماهی تا آغاز این تورنمنت بزرگ باقی مانده است، اما اغلب رقبا و منتقدان خارجی چوپان او را بخت اول کسب عنوان قهرمانی این دوره دانسته‌اند.

در همین خصوص ساعاتی پیش این ورزشکار شیرازی ویدئوی جالبی را از وعده غذایی روزانه اش در اینستاگرام اش منتشر کرده که با واکنش‌های متفاوتی همراه بوده است.

گرگ پارسی با نمایش فیلمی از غذای رژیمی و متفاوت مختص به خودش به این نکته اشاره کرده که هیچکس جز او نمی‌داند که این غذا چیست و چگونه پخته شده است!

نوشته عکس/ منوچهر هادی با این استوری هادی چوپان را شرمنده کرد اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.