عکس/ مهشید جوادی پسر مهندس عکسی باورنکردنی از خودش منتشر کرد!

عکس/ مهشید جوادی پسر مهندس عکسی باورنکردنی از خودش منتشر کرد!

مهشید جوادی بازیگر سریال بچه منحس و آنام عکسی از خود در یک کافه منتشر کرد.

به گزارش صبح مهشید جوادی در این تصویر به طرز شگفت انگیزی در حال سیگار کشیدن است.

نکته جالب این است که خود مهشید جوادی این عکس را منتشر کرده است.

مهشید جوادی و بازی در مهندس بچا 4

اول فارس: مهشید جوادی در اینستاگرامش درباره سریال بچه مهندس 4 نوشت:

خوشحالم که در دو فصل سریال بچه مهندس حضور داشتم و خیلی چیزها یاد گرفتم. ممنون از محبتی که در تمام این مدت به من نشان دادی. .

مهشید جوادی متولد بهمن 1374 مهشید جوادی در ارومیه متولد شد و در رشته ریاضی تحصیل کرد.

از نوجوانی تجربه حضور در تئاتر و شبکه های استانی را به عنوان بازیگر داشته و در کنار بازیگری در زمینه های: نقاشی و گویندگی نیز فعالیت دارد.

مهشید جوادی با بازی در سریال محبوب آنام به شهرت رسید. وی مدتی از دنیای تلویزیون دور بود تا اینکه با بازی در سریال بچه مهندسان 3 و 4 به فعالیت خود در سیمای جمهوری اسلامی ایران ادامه داد.

او با بازی در سریال آنام به شهرت رسید، جواد افشار کارگردان سریال آنام برای بازی در نقش جوانی به نام «مارال» تست بازیگری داد. و خانم جوادی برای ایفای این نقش انتخاب می شود.

او البته قبل از بازی در این سریال تجربیات زیادی داشت که از جمله آنها می توان به نمونه هایی از بازی در سریال راه و بیراه و همچنین فیلم چارلی در تهران اشاره کرد.

او می گوید: از 14 سالگی به کلاس های خبرنگاری و صدا و سیما رفتم، فیلم کوتاه و چند تله فیلم کار کردم و می خواستم به بازیگری نزدیک شوم و همچنین می خواستم درس بخوانم.

توضیح عکس/ مهشید جوادی پسر مهندس عکسی باورنکردنی از خودش منتشر کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.