عکس ناشناخته دوران جوانی مارگو رابی!

عکس ناشناخته دوران جوانی مارگو رابی!

عکسی ناشناخته از دوران جوانی مارگو رابی بازیگر مشهور 32 ساله استرالیایی بار دیگر در فضای مجازی جنجالی شده است.

به بازیگرها – عکسی از جوانی مارگو رابی بار دیگر در اینترنت جنجالی شده است، این عکس هنرپیشه زیبای هالیوود را در حال خواندن کتاب هری پاتر نشان می دهد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، این بازیگر زن که به ظاهر جذاب و خاصش معروف است در عکسی که در فضای مجازی دست به دست می شود نشان می دهد که زمانی ظاهری کاملا متفاوت داشته است.

اما زیبایی او خدادادی و طبیعی است. چه در جوانی و چه در حال حاضر.

این عکس نگاه زیبا و معصومانه مارگو رابی را نشان می دهد که با بازی جذابش در فیلم The Wolf of Wall Street به شهرت رسید.

این عکس اولین بار در جیمی کیمل لایو منتشر شد.

این عکس مارگوت را در جوانی نشان می دهد که کتاب معروف هری پاتر را می خواند و نوشیدنی در دست دارد. مارگوت در عکس، با عینک مطالعه بیضی شکل و موهای قهوه‌ای تیره‌اش در حالی که برای دوربین لبخند می‌زند به عقب کشیده شده است.

در این عکس مارگوت یک بلوز یقه اسکی مشکی پوشیده و پتویی دور خود پیچیده است. به گزارش صبحگاهی، زمانی که این عکس روی صفحه بزرگ برنامه جیمی کیمل پخش شد، مارگو که کاملا از انتشار این عکس بی خبر بود، بسیار متعجب شد.

به دلیل علاقه شدید شما به هری پاتر دروغ بگویید!

مارگو که غرق این عکس شده بود، با خنده فاش کرد که این عکس در واقع در تولد 13 سالگی او گرفته شده است.

وی به مجری این برنامه گفت: در این عکس در حال نوشیدن یک فنجان چای در رختخواب هستم.

من به وضوح از خواندن هری پاتر لذت بردم. در آن زمان 2 سال ارتودنسی کردم. خیلی دلم می خواست موهایم را از پشت ببندم. خدا می داند چرا.»

مارگو همچنین اعتراف کرد که به چشم پزشکش دروغ گفته است. او اعتراف کرد که آنقدر طرفدار «شگفتی هری پاتر» بوده که با خرید عینک جعلی برای شبیه شدن به هری پاتر ساخته شده است.

 

متن عکس ناشناخته جوانی مارگو رابی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.