عکس/ نعیمه نظام دوست با نگاهی که نمی شناسید!

عکس/ نعیمه نظام دوست با نگاهی که نمی شناسید!

نعیمه نظام دوست که علاقه زیادی به حضور در شبکه های اجتماعی دارد این بار با تغییر رنگ موهایش خبرساز شد.

به گزارش صبحگاهی، در تصاویری که نعیمه نظام دوست به اشتراک گذاشته، او با موهای نقره ای رنگ دیده می شود.

نعیمه نظام دوست: شخصیت خانه اجاره ای از شخصیت من نوشته شد!

نعیمه نظام دوست بازیگر نقش یکی از خواهران قریب در سریال «خانه اجاره ای» گفت: این نقش بر اساس نوعی بازی نوشته شده که تاکنون از من دیده شده است.

نعیمه نظام دوست با رنگ موهای متفاوتش تغییر کرده است.

ایسنا: این بازیگر توضیح داد: زمانی که رامین ناصرنصیر برای ایفای این نقش با من تماس گرفت، مشغول بازی در اثر جواد رضویان به نام «چه کسی خوبه» بودم، آن زمان هنوز «خانه اجاره ای» شروع نشده بود و نویسندگان در حال نوشتن بودند. فیلمنامه وقتی به من گفت که این نقش بر اساس تو نوشته می شود.

وی ادامه داد: به نظر من خیلی از ویژگی های این نقش درست بود. او ممکن است خیلی با من متفاوت باشد، اما بسیاری از جنبه های شخصیتی او به من نزدیک است.

به همین دلیل آن را دوست دارم. نویسندگان شخصیت اصلی و شخصیت درونی من را دیده بودند و آن را با بازی هایی که داشتم تلفیق کرده بودند و این شخصیت نوشته شد که به نظرم خوب نوشته شده و ویژگی هایی دارد.

برای اینکه بتوانم این شخصیت را شکل دهم، توانسته ام به آن نزدیک شوم.

توضیح عکس/ نعیمه نظام دوستی است با تیپی که نمی شناسید! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.