عکس/ نوبت خانم آرایشگر-بازیگر این بار به خودش رسید!

عکس/ نوبت خانم آرایشگر-بازیگر این بار به خودش رسید!

مریم سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون صاحب یکی از مطرح‌ترین آرایشگاه‌های زنانه در تهران است.

به گزارش بازیگرها، او که اغلب میزبان بازیگران و مدل‌های مشهور است، این بار خود را آریش کرده است!

مریم سلطانی، خانم آرایشگر بازیگر!

به آرایشگاه مریم سلطانی در خیابان زعفرانیه برویم و از او بپرسیم چه چیزی در آرایشگری دیده که باعث شده او نسبت به بازیگری کم‌کار شود. مریم، زیبایی را در سادگی می‌داند و معتقد است که برای زیبا شدن حتما نباید سراغ آرایش‌های عجیب و غریب رفت.

زندگی ایده آل: دنیای آرایشگاه‌ها برای خانم‌ها محیط هیجان‌انگیزی است. محیطی که بی‌خیال دردسرهای روزمره می‌توانند در کنار خانم‌های دیگر به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ذهنی‌شان، یعنی زیبایی فکر کنند.

این دنیا زمانی جذاب و هیجان‌انگیزتر می‌شود که بدانید یک هنرمند آن آرایشگاه را اداره می‌کند. چون وقتی پای هنرمند به محیطی که در آن افراد با زیبایی سروکار دارند، باز می‌شود. بی‌شک سر و کله ایده‌های نو و جذاب هم در آن پیدا می‌شود و خانم‌ها می‌توانند خودشان را به دستان یک هنرمند بسپارند.

همه اینها بهانه‌ای شد تا به آرایشگاه مریم سلطانی در خیابان زعفرانیه برویم و از او بپرسیم چه چیزی در آرایشگری دیده که باعث شده او نسبت به بازیگری کم‌کار شود.

مریم، زیبایی را در سادگی می‌داند و معتقد است که برای زیبا شدن حتما نباید سراغ آرایش‌های عجیب و غریب رفت؛ چراکه با یک فکر هوشمندانه و ترکیب زیبایی با سادگی می‌توان درخشید.

دنیای جذاب آرایشگری

اکثر خانم‌ها به محیط آرایشگاه‌ها علاقه‌مند هستند و دوست دارند وقت زیادی را در آن بگذرانند.

بخشی از این موضوع به این خاطر است که این محیط بیش از هر جای دیگری آن‌ها را به زیبایی نزدیک می‌کند. و این امکان را به آن‌ها می‌دهد که با خیال راحت در جهت زیباتر شدن حرکت کنند.

من هم مانند اکثر خانم‌ها به موضوع زیبایی و به دنبال آن آرایش علاقه‌مند بودم، به همین خاطر از یک جایی به بعد دلم خواست که به کار آرایشگری به شکل حرفه‌ای بپردازم.

چراکه حس می‌کردم استعداد و انگیزه کافی را برای حضور در این حوزه دارم. به همین خاطر تردیدها را کنار گذاشتم و وارد این حوزه شدم.

محیط آرایشگاه صمیمانه من

دوست داشتم بیشتر از آنکه به فکر استفاده از مواد عجیب و غریب در آرایشگاهم باشم. و دیگران را در وهله نخست جذب محیط ظاهری آرایشگاه کنم. فضا را به گونه‌ای رقم بزنم که مشتریانم در این فضا بیش از هر جای دیگری احساس صمیمیت و راحتی بکنند.

فکر می‌کنم در چنین شرایطی افراد راحت‌تر با یکدیگر گپ می‌زنند. و می‌توانند با تبادل اطلاعات در مورد مسائل مختلف به ویژه زیبایی به دیدگاه‌های متفاوتی دست یابند. که در نهایت روی تصمیم‌گیری‌شان می‌تواند تاثیرگذار باشد.

تاثیر بازیگری روی آرایشگری‌ام

بالاخره وقتی شما وارد کاری نظیر بازیگری می‌شوید، نگاه‌تان به محیط پیرامون‌تان هنری‌تر می‌شود و سعی می‌کنید دنیا را از دریچه تازه‌تری ببینید. اما در کار تخصصی، من این دو مقوله را از یکدیگر جدا کردم و به همین جهت نمی‌توانم بگویم حرفه بازیگری به شکل مستقیم روی کار آرایشگری من تاثیر گذاشته.

اگر تاثیری وجود داشته، به شکل غیرمستقیم بوده است.

شباهت و تفاوت گریم و آرایش

گریم و آرایش شاید با یکدیگر وجه اشتراکاتی داشته باشند و هر دو به کمک زیبایی افراد بیایند. اما نکته‌ای که در گریم وجود دارد این است که برای عیب‌پوشی افراد به کار می‌رود. ولی در آرایش، افراد سعی می‌کنند رنگ و لعاب بیشتری به چهره بدهند.

البته در اینجا منظورم اشاره به گریم‌های حرفه‌ای سینمایی نیست. چرا که در آن مقوله برای پیر یا جوان شدن و زشت و زیبا کردن افراد و تغییره چهره‌شان هم گریم به کار می‌رود. منظورم به گریم‌هایی است که در حوزه کار آرایشگاه‌ها باب شده است.

خودم طرفدار سادگی هستم

شاید برای عده‌ای جالب باشد اما من برخلاف حرفه آرایشگری که به آن مشغولم، طرفدار سادگی هستم.

اصلا آرایش‌های عجیب و غریب و زیاد را نمی‌پسندم.

اگر هم به مراسم خاصی دعوت شده باشم، از آرایشی سبک استفاده می‌کنم و به هیچ عنوان سراغ آرایش‌های زیاد نمی‌روم.

به نظرم دیگر عصر آرایش‌های آنچنانی به سر رسیده است.

افراد نباید خودشان را پشت نقاب آرایش زیاد پنهان کنند، چراکه هر چقدر ظاهر شما ساده‌تر باشد، زیباتر به نظر می‌رسید. و افراد می‌توانند با شما ارتباط بهتری برقرار کنند و محو زیبایی طبیعی صورت شما شوند.

نوشته عکس/ نوبت خانم آرایشگر-بازیگر این بار به خودش رسید! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.