عکس/ نوبت خودستایی این بار به سپهر حیدری رسید!

عکس/ نوبت خودستایی این بار به سپهر حیدری رسید!

سپهر حیدری ملی پوش اسبق فوتبال با منتشر کردن استوری خبرسازی در صفحه شخصی اش از خودش افراط گونه تمجید کرده است.

بازیگرها- سپهر حیدری کاپیتان قدیمی تیم پرسپولیس حالا دیگر به یکی از پیشکسوتان جنجالی فوتبال کشور در شبکه های اجتماعی بدل شده است.

البته او مدتی است که در نقش یک منتقد تند و تیز در صفحه شخصی اش به تمامی حوادث ریز و درشت لیگ برتر فوتبال ایران معترض است.

هر چند این رفتار اینستاگرامی حیدری بارها برای او مشکل ساز شده است.

اما به نظر می رسد ستاره سابق سرخ پوشان به انتقاد از مسائل فوتبالی عادت کرده و حتی در این موضوع خودش را صاحب نظر می داند‌.در همین خصوص او در تازه ترین اظهار نظر جنجالی اش در هیاهوی بازی سرنوشت ساز پرسپولیس و النصر یادداشت کنایه آمیزی را در اینستاگرام منتشر کرده است.

کاپیتان پیشین پرسپولیس با نمایش تصویری از خودش در پیراهن تیم محبوب اش در ستایش از خود نوشته است:

«کسی که رنگ قرمز رو با قلبش انتخاب می‌کنه، هیچوقت برای این رنگ قیمت تعیین نمی کنه.»

بخوانید: عکس/ آیا می دانید بازیگر مشهور سریال آوای باران در کودکی رها شده بود؟

اظهار تاسف جنجالی سپهر حیدری برای باشگاه استقلال

به گزارش بازیگرها، سپهر حیدری ستاره اسبق پرسپولیس در یک سال اخیر با فعالیت‌های جنجالی و انتقادی همیشگی‌اش به یک منتقد درجه یک در شبکه‌های اجتماعی بدل شده است.

البته این رفتار بحث برانگیز حیدری در فضای مجازی گاها برای او دردسرهایی هم به همراه داشته است.

هر چند حالا به نظر می رسد اغلب رقبای داخلی پرسپولیس در لیگ برتر به کری‌خوانی تند و تیز کاپیتان قدیمی این باشگاه عادت کرده اند.

چنانکه در چند ماه گذشته باشگاه استقلال در رابطه با یکی از استوری های جنجال برانگیز حیدری علیه آبی پوشان پایتخت از وی شکایت کرده و او را به افترا و توهین متهم کردند.

همین امر سبب شده که ساعاتی پیش این ستاره پیشکسوت با انتشار یک استوری کنایه آمیز بار دیگر با جملاتی طعنه آمیز به مدیریت باشگاه استقلال حمایت کند.

سپهر حیدری در این استوری ضمن نمایش برگه رای دادگاه از رد اعتراض باشگاه استقلال و حکم نهایی توسط دادگاه خبر داده است.

نوشته عکس/ نوبت خودستایی این بار به سپهر حیدری رسید! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.