عکس/ نگاه عجیب سپیده خودوردی در هنگام کوهنوردی!

عکس/ نگاه عجیب سپیده خودوردی در هنگام کوهنوردی!

سپیده خداوردی بازیگر تلویزیون و سینما عکسی از خود در حال بالا رفتن از کوه منتشر کرده است.

به گزارش صبحگاهی، در این تصویر سپیده خودوردی با شلوار جین کوتاه و کفش های کالج که کمترین مناسبتی برای کوهنوردی و لباس های مربوط به آن نیست، دیده می شود.

سپیده خودوردی خبرنگار می شود

سپیده خداوردی گفت: در سریال «عصر پاییزی» که قرار است بعد از ماه مبارک رمضان امسال پخش شود، نقش خبرنگار را بازی می کنم.

سپیده خداوردی به خبرنگار رادیو و تلویزیون برنا گفت: این روزها مشغول تصویربرداری سریال «فصل پاییز» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی جمال شیرمحمدی هستم.

بیشتر بخوانید:

عکس/ سپیده خودوردی با تغییر چهره جدیدش نامشخص شد

عکس/ تیپ زمستانی و عجیب سپیده خودوردی در میان برف و طوفان

وی در ادامه افزود: این سریال به نویسندگی علی میرمیرانی در 50 قسمت بعد از ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود.

بازیگر «از یاد رفته» درباره پیوستنش به این سریال توضیح داد: قرار بود در فیلم و تله فیلم دیگری با اصغر نعیمی همکاری کنم که بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد تا اینکه در «عصر پاییزی» دعوت شدم و به جمع بازیگران پیوستم. از این سری من پیوستم

وی افزود: تصویربرداری این سریال از قبل از عید نوروز در تهران آغاز شده بود و همچنان ادامه دارد و فیروز عبدلی فیلمبرداری آن را بر عهده دارد.

خداوردی درباره نقش خود در این سریال گفت: نقش یک دختر روزنامه نگار را بازی می کنم که با اتفاقاتی مواجه می شود. علاوه بر این، من یک بازی متفاوت در این مجموعه دارم.

توضیح عکس/ قیافه عجیب سپیده خودوردی در هنگام کوهنوردی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.