عکس/ هفته مد لندن بسیار متفاوت بود!

عکس/ هفته مد لندن بسیار متفاوت بود!

«هفته مد مردان لندن» به رویدادی متفاوت از سال های گذشته تبدیل شد.

نمایش لباس مردانه هفته مد ژوئن لندن، که در روز دوشنبه دوازدهم به پایان رسید، موج بعدی مد را در بهترین حالت خود به نمایش گذاشت، در حالی که رویکردی پایدارتر و متمرکز بر تنوع را در پیش گرفت.

به گزارش گروه ترجمه صبح، در حالی که بسیاری از نمایش ها و ارائه ها به صورت سنتی و حضوری برگزار می شد، هفته مد لندن امسال خلاقانه تر از همیشه بود و نمایش های خود را به صورت رایگان و بدون نیاز به بلیط به صورت آنلاین پخش کرد و در اقدامی بدیع، It درهای دنیای اغلب غیرقابل دسترس مد را به روی عموم مردم گشود.

شیوه ارائه مد همیشه در حال تغییر است. به عنوان مثال، نمایش ورساچه در جشنواره فیلم کن 2023 را به یاد بیاورید که به طرفدارانش این فرصت را داد تا طرح ها را بلافاصله از پلتفرم خریداری کنند.

در لندن، بزرگ‌ترین هفته‌های مد معمولاً در ماه فوریه و سپتامبر برای مجموعه‌های پاییز/زمستان و بهار/تابستان به ترتیب برگزار می‌شوند، اما رویداد چهار روزه میان سال تغییرات و نوآوری در صنعت مد را آزمایش می‌کند.

هفته مد لندن، که در ماه ژوئن برگزار می شود، در اصل یک رویداد بسیار کوچکتر بود و تنها چهار طراح در یک برنامه رسمی حضور داشتند. با این حال، شورای مد بریتانیا (BFC) آن را جدی گرفت.

هفته مد لندن به یک رویداد بدون جنسیت تبدیل شده است!

این رویداد در سال 2012 با عنوان “مجموعه های لندن: مردان” آغاز شد و در سال 2016 به “هفته مد مردان لندن” تغییر نام داد. در سال 2020، رویداد مد به یک نمایش خنثی جنسیتی تبدیل شد.

توضیح عکس/ هفته مد لندن بسیار متفاوت بود! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.