عکس/ واکنش جنجالی سپیده خودوردی به مشکوک شدن به طلاقش

عکس/ واکنش جنجالی سپیده خودوردی به مشکوک شدن به طلاقش

سپیده خداوردی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به شبهه طلاقش از همسرش واکنش نشان داده است.

به بازیگرها- بیش از دو دهه از حضور سپیده خودوردی در دنیای بازیگری می گذرد و او همچنان در این عرصه فعال است. در همین رابطه همین دیروز وی با انتشار ویدئویی از حضور خود از بندرعباس خبر داد.

سپیده خودوردی گفت که برای شرکت در یک پروژه سینمایی به این شهر آمده است. اما وی هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداد.

او علاوه بر این حضور مستمر، با عوارض زیادی نیز مواجه بوده است. مهمترین آنها شایعه طلاق سپیده خودوردی از همسرش است که بارها مطرح شده است.

اما در تصویر جدیدی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نشان می دهد که حلقه ازدواج در دست چپ دارد و به این ترتیب به ادعاها پایان داده است.

بخوانید: عکس/ سپیده خودوردی دوباره چهره خود را تغییر داد و همه را شگفت زده کرد!

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی بازیگر و دارای مدرک کارشناسی مهندسی معدن و ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اراک متولد 1360 است.

او بازیگری را با سریال «بچه های خیابان» ساخته همایون اسعدیان آغاز کرد.

خداوردی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند: «ایستگاه بهشت» به کارگردانی نادر مقدس، «قهوه اسپرسو» به کارگردانی رضا بهشتی، «یک گوشه پاک و روشن» به کارگردانی علی مزنی، «گیلاد» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و. .. نقش داشته است.

خداوردی 11 سال سابقه کار در عرصه موسیقی دارد و نوازنده ارکستر ملی است.

توضیح عکس/ واکنش جنجالی سپیده خودوردی به شبهه طلاق اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.