عکس/ واکنش جنجالی مجری اخراجی تلویزیون به خودکشی کیومرث پوراحمد

عکس/ واکنش جنجالی مجری اخراجی تلویزیون به خودکشی کیومرث پوراحمد

مجتبی پوربخش مجری سابق تلویزیون با انتشار مطلبی جنجالی به خودکشی کیومرث پوراحمد واکنش نشان داد.

صبح امروز بود که رسانه ها خبر دادند کیومرث پوراحمد دار درگذشت. اما دقایقی پس از انتشار این خبر یکی از فعالان رسانه ای مدعی خودکشی کارگردان مشهور سینما و تلویزیون در بندرانزلی شد.

ادعایی که ساعاتی بعد از سوی مقامات قضایی استان گیلان تایید شد.

حالا این خودکشی با واکنش چهره ها و رسانه های مختلف مواجه شده است. بررسی این واکنش ها نشان می دهد که اکثر آنها از این خبر شوکه شده اند.

در این بین مجتبی پوربخش مجری معروف سابق تلویزیون نیز به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت:

چرا خالق داستان های مجید باید خودکشی کند؟

بخوانید: عکس عاشقانه «کیومرث پور احمد» و همسرش که اشک همه را درآورد/ تصویر

وقتی مجری اخراجی تلویزیون برای قدش نوشابه باز می کند!

به گزارش صبح ؛ مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر سابق شبکه ورزش پس از اخراج از تلویزیون بیش از پیش در فضای مجازی ظاهر می شود.

البته فعالیت های اخیر این مجری ممنوع الکار جنجال هایی نیز به همراه داشته است. چرا که در هفته های گذشته با انتشار مطالب تند و تلخ از هزینه های گزاف داروهای شیمی درمانی خود و همچنین کمبود اکثر آنها گلایه کرده بود.

در همین راستا حالا مجری سابق تلویزیون تصویر جالبی را در اینستاگرام خود منتشر کرده است که پس از مدت ها با لبخند همراه شده است.

مجتبی پوربخش در این داستان متفاوت در سال 1402 از استایل و ژست جدید خود رونمایی کرد و همچنین در اقدامی عجیب از عکاسش دلجویی کرد که قدش مانع از جا شدن او در قاب عکس شده است.

توضیح عکس/ واکنش جنجالی مجری اخراجی تلویزیون به خودکشی کیومرث پوراحمد اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.