عکس/ واکنش خاص علی کریمی به درگذشت آتیلا پسیانی

عکس/ واکنش خاص علی کریمی به درگذشت آتیلا پسیانی

علی کریمی ملی پوش کایسری اسپور ترکیه با انتشار یک استوری خاص در صفحه شخصی اش به درگذشت آتیلا پسیانی بازیگر مشهور سینما واکنش نشان داده است.

بازیگرها- روز گذشته بود که انجمن بازیگران خانه سینما خبر درگذشت تلخ آتیلا پسیانی بازیگر پرآوازه تئاتر، سینما و تلویزیون را اعلام کرد.

این هنرمند مشهور که در ماه‌های اخیر برای درمان به فرانسه رفته بود، در سن ۶۶ سالگی پس از تحمل یک دوره بیماری سخت در این کشور درگذشت.

اما انتشار خبر درگذشت این بازیگر محبوب واکنش‌های گسترده ای را در رسانه ها و شبکه های اجتماعی از سوی چهره های فوتبالی در پی داشته است.

چرا که مرحوم پسیانی از هواداران پر و پا قرص فوتبال و یک استقلالی متعصب بود، و بارها با انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌اش علاقه اش را به آبی پوشان پایتخت اعلام کرده بود.

در همین راستا حالا علی کریمی ملی پوش جوان کشورمان که در سوپر لیگ ترکیه بازی می کند با انتشار استوری خاصی از آتیلا پسیانی که ویدئویی درباره علاقه او به فوتبال بوده، به خبر درگذشت او واکنش نشان داده است.

بخوانید: عکس/ کنایه مرموز و حاشیه ساز همسر سیامک نعمتی به پرسپولیسی ها

وقتش رسیده بدانید این خانم بازیگر خواهر ناتنی آتیلا پسیانی است

آتوسا قریشی خواهر ناتنی آتیلا پسیانی است که شاید کمتر کسی او را در فیلم بوی پیراهن یوسف به خاطر داشته باشد.

به گزارش بازیگرها، آتوسا قریشی دختر مرحوم جمیله شیخی از همسر دومش می باشد که خواهر ناتنی آتیلا پسیانی هم محسوب می شود.

جمیله شیخی برای بار اول با حلال پسیانی پدر آتیلا پسیانی ازدواج کرد که دو سال بعد همسرش فوت کرد.

7 سال پس از درگذشت همسر اولش با مهدی قریشی ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام آتوسا شد.

آتوسا قریشی در سال ۱۳۷۴ در نقش صدیقه در فیلم سینمایی بوی پیراهن یوسف به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش پرداخت.

نوشته عکس/ واکنش خاص علی کریمی به درگذشت آتیلا پسیانی اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.