عکس/ وقتی بازیگر زن حتی در جمع به جیران اهمیت نمی دهد!

عکس/ وقتی بازیگر زن حتی در جمع به جیران اهمیت نمی دهد!

سمیرا حسن پور بازیگر سریال جیران با لباسی جالب در مراسمی عمومی ظاهر شد.

به گزارش صبح سمیرا حسن پور که پیش از این در سریال تاریخی جیران نقش گلین خانم را بازی می کرد. با دامن چین دار که وسط آن نوار توری سفید دوخته شده بود دیده می شد.

این کاور شباهت زیادی به لباس های کلاسیک سری جیران دارد.

او این دامن را با یک تی شرت سفید، یک کت چرم مشکی و نیم بوت مشکی پوشیده بود.

شال مشکی و آرایش جذاب او تکمیل کننده این سبک بود.

هنرمند نباید از جامعه و مردم جدا باشد

سمیراحسن پور بازیگر فیلم سکام حبس وظیفه اصلی هنرمندان را کنار مردم بودن و نمایش شادی ها و غم های جامعه با زبان هنر دانست.

دانشجو، سمیرا حسن پور: با فیلم سک کم حبس سامان سالور و با گریمی خاص در فیلم جدیدش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. وی درباره اهمیت حضور پررنگ هنرمندان در جشنواره های فجر گفت:

اصل ماجرا این است که هنرمندان از جامعه و مردم جدا نیستند.

ما مردم هستیم و در این جامعه و در میان مردم زندگی می کنیم. ما همین دغدغه ها و مشکلات را داریم. و با تمام اتفاقات تلخ، با مردم گریه می کنیم و در شادی با آنها شادی می کنیم.

حسن پور ادامه داد:

حوزه هنری جایی است که باید این همه تلخی و شیرینی را به بهترین نحو به مردم عرضه کنی. و به نظر من این وظیفه اصلی یک هنرمند و بازیگر است.

منبع: چی بپوشم؟

توضیح عکس/ وقتی بازیگر زن حتی در جمع به جیران اهمیت نمی دهد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.