عکس/ وقتی بازیگر زن هندوانه شتر می خورد!

عکس/ وقتی بازیگر زن هندوانه شتر می خورد!

عکسی جالب از شبنم فرشادجو در پشت صحنه یک سریال منتشر شده است.

به گزارش صبحگاهی ، در این تصویر شبنم فرشاد جو در حال خوردن هندوانه ای به شکل گوه شتر است!

عصبانیت شبنم فرشادجو در صحنه سریال یاور

شبنم فرشادجو در برنامه «سریالیست» حضور یافت و از ناگفته هایی از نقشش در سریال پرمخاطب که به دلیل نوع نگاهش به زنان جنجالی شد، گفت و به این سریال حمله کرد!

خبر آنلاین : شبنم فرشادجو بازیگر نقش نسرین در سریال یاور با بازی پدرام کریمی مهمان برنامه سریالیست بود.

وی در ابتدای برنامه با انتقاد شدید از سریال «یاور» گفت: مهمترین مشکل این سریال زن ستیزی آن بود که من جزو مخالفان این متن بودم.

فرشادجو درباره ایرادات محتوایی متن این سریال در خصوص حضور زنان و انفعال آنها توضیح داد:

متأسفانه باید اعتراف کنم که بدون خواندن فیلمنامه قرارداد را امضا کردم و به گروه اعتماد کردم، خود یکی از مخالفان و منتقدان نگاه سعید تبعلی (نویسنده) به زنان هستم.»

این بازیگر افزود:

سکانس هایی بود که حتی دعوام شد و می خواستم با نویسنده صحبت کنم، فقط توانستم با امید سعید سلطانی که به نظرم کارگردان صبور و منحصربه فردی است کار کنم.

عصبانیت بازیگران دیگر

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بازیگران دیگر نیز از این متن عصبانی بودند، افزود:

خانم سعیدی و آقای ارجمند هم از این قضیه ناراضی بودند، در این سریال آنقدر به شخصیت نسرین نصیحت شد که حوصله اش سر رفت، خانمی 40 ساله با بچه های 20 ساله، می خواهد تبدیل شود پدرشوهر و حالا باید به نصیحت مادرشوهرش گوش کند، ما واقعا نداریم، فکر نمی‌کنم حتی در روستاها و شهرهای ما این اتفاق بیفتد.»

این بازیگر درباره وحدت شخصیت مادر و پدر یادآور شد:

«راستش یه جایی بعد از 7 صفحه صبحانه و شام فقط گفتیم بله آقا جان، چشم آقا جان! نمی دانم این متن بر چه اساس نوشته شده است.

هر وقت خواستم با آقای نویسنده صحبت کنم به خاطر کرونا پشت دیوار بودند و هیچ وقت نیامدند. تا روز سوم و چهارم پخش که آمدند و گفتند خسته نباشید. خیلی خوب بود. این!”

فرشادجو در ادامه گفت: صحنه ای بود که با مادرشوهرم نشسته بودم تا خودم را به روز کنم و شوهرم از من خوشش بیاید، در این صحنه داشتیم ژورنال را نگاه می کردیم و به کارگردان گفتم: سلطانی که الان داره ژورنال رو نگاه میکنه!

هیچ کس به مجله خیاطی نگاه نمی کند! حالا یک برنامه وجود دارد و شما در آن نگاه می کنید. مجله برای این دوره نیست.

این سریال توسط آقای ملابی دهه هفتاد نوشته شده است؟ من هنوز نمی دانم. شاید این طرح برای قبل بوده و بعداً تصویب شده است».

توضیح عکس/ وقتی بازیگر زن هندوانه شتر می خورد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.