عکس و بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران + زمان پخش – اندلرن

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران + زمان پخش – اندلرن

سریال صداهای باران اولین بار در سال 1392 به کارگردانی حسین سهیل زاده و تهیه کنندگی سید محمد هاشمی اصل برای شبکه سه سیما تولید و پخش شد. این سریال از شنبه 27 آذر 1402 هر شب ساعت 22:00 از شبکه آی فیلم پخش می شود. اگر در حال حاضر نمی توانید این سریال را تماشا کنید، می توانید ساعت 06:00 و 14:00 روز بعد آن را از همین کانال تماشا کنید. علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی این سریال 40 قسمتی را نوشته اند. برای آشنایی بیشتر با بازیگران سریال آوای باران با کارمادئو همراه باشید.

سریال آوای باران چه زمانی پخش می شود؟

سریال «آوای باران» از شنبه 27 آذرماه هر شب ساعت 14:02 از شبکه آی فیلم پخش می شود. این سریال ساعت 22 پخش می شود و تکرار آن 6 صبح و 14 بعد از ظهر روز بعد است. لازم به ذکر است این سریال پنجشنبه ها پخش نمی شود و به جای آن یک فیلم سینمایی روی آنتن می رود.

بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران.

در زیر به معرفی بازیگران اصلی سریال آوای باران می پردازیم.

سام درخشانی بازیگر نقش نادر در آوای باران

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال آوای باران + زمان پخش – اندلرن

سام درخشانی متولد ۱۹ تیر ۱۳۵۴ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشته علوم تجربی و دانشجوی عقب نشینی تئاتر است. دوره بازیگری را در آموزشگاه بازیگری تسریگان گذراند و با شب زادگان وارد دنیای بازیگری شد. سام درخشانی با عسل امیرپور ازدواج کرده و ثمره زندگی مشترک آنها دو فرزند به نام های برکه و برسام است.

الهام چرخان در نقش زیور مجموعه آوای باران

الهام چرخان در نقش زیور مجموعه آوای باران

الهام چارگنده متولد ۱۳ تیر ۱۳۵۷ در کاشان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، مستندساز و همسر سابق فرشید نوابی است. پس از ترک تحصیل در رشته معماری، فعالیت هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان ادامه داد. الهام چهاردانه تاکنون سه بار ازدواج کرده است. او از همسر اولش یک پسر به نام شایان دارد. سپس با فرشید نوابی ازدواج کرد و پسری به نام ارسطو به دنیا آورد. او در تیرماه ۱۳۹۵ برای سومین بار با یک روحانی ازدواج کرد و در عراق زندگی می کند.

سپیده خودوردی در نقش مرضیه آوای باران

سپیده خودوردی در نقش مرضیه آوای باران

سپیده خداوردی متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران بازیگر و نوازنده سینما و تلویزیون است. وی تحصیل کرده ادبیات نمایشی و کارگردانی از دانشگاه آزاد است. او یک برادر کوچکتر دارد که متولد 1963 است و در رشته مهندسی معدن تحصیل کرده است اما کار او نقاشی و مجسمه سازی است. او در آموزشگاه موسیقی زیر نظر وزارت ارشاد تحصیل کرد و در عین حال خداوردی ۱۱ سال سابقه کار در زمینه موسیقی و نوازنده ارکستر ملی را دارد. سپیده خداوردی با امین نظری ازدواج کرده و یک پسر به نام سانیار دارد.

آزاده زارعی بازیگر نقش باران در سریال آوای باران.

آزاده زارعی بازیگر نقش باران در سریال آوای باران.

آزاده زارعی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۶۸ در اصفهان بازیگر و منشی صحنه سینما و تلویزیون است. او مدرک سینما دارد. پدر آزاده زارعی در حرفه خوشنویسی کار می کند و مغازه ای در میدان نقش جهان اصفهان دارد که به خوشنویسی اختصاص دارد و مادرش خانه دار است. آزاده زارعی دو برادر دارد و تنها دختر خانواده است. رابطه او با برادرش احمد بسیار خوب و صمیمی است. آزاده زارعی هنوز ازدواج نکرده است.

سیاوش خیرابی بازیگر نقش فرید

سیاوش خیرابی بازیگر نقش فرید

سیاوش خیرابی متولد 8 آذر 1363 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و اصالتا تبریزی است. برادر بزرگش اورنگ، برادر وسطش آرش و آخرین نفر سیاوش نام دارد. پدر و دو برادرش وقف عکاسی هستند. سال سوم دبیرستان نقش مهمی داشت. پس از آن، او را در مدرسه تعقیب نکرد. تا اینکه یکی از دوستانش در دوران دانشگاه برای یک اثر مستند داستانی به آقای رزاق کریمی معرفی کرد. سیاوش خیرابی از 19 سالگی در کلاس های آموزش بازیگری مرکز سینمای جوان شرکت کرد. در اینجا بود که تصمیم گرفت این حرفه را جدی تر بگیرد. سیاوش خیرابی همچنین دوره آموزشی بازیگری را در مرکز سینماگران جوان گذراند. او با بازی در مجموعه تلویزیونی «آواز مادری» (حسین سهیلی زاده، 1386) ناگهان درخشید و نامش بر سر زبان ها افتاد. سیاوش خیرابی ازدواج نکرده است.

مهران رنجبر بازیگر نقش کیانوش

مهران رنجبر بازیگر نقش کیانوش در سریال آوای باران

مهران رنجبر متولد 24 خرداد 1361 در خرم آباد بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی است و علاوه بر بازیگری، تجربه نمایشنامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز دارد. او در سال 1380 به همراه خانواده وارد تهران شد و 3 برادر دارد که هر 3 پزشک هستند. او بازیگری در تئاتر را از 14 سالگی آغاز کرد. از افتخارات او عضویت در گروه تئاتر آقالو بود، گروهی که زیر نظر آقالو خلع ید شده بود و پس از مرگش آشا محرابی سرپرستی این گروه را بر عهده گرفت. مهران رنجبر در حال حاضر مجرد و مجرد است.

مهران احمدی بازیگر نقش شکیب

مهران احمدی بازیگر نقش شکیب در سریال آوای باران.

مهران احمدی متولد اسفند 1352 در تهران بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است. مهران احمدی در کودکی به نیشابور مهاجرت کرد و در نوجوانی به زادگاهش تهران بازگشت. در سال 1352 وارد دانشگاه آزاد شد و در رشته تئاتر و بازیگری فارغ التحصیل شد. او فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم «آدم» به کارگردانی رضا کاهانی آغاز کرد. او همچنین به عنوان برنامه نویس، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چندین محصول کار کرده است. مهران احمدی سال ها پیش ازدواج کرد و یک پسر به نام باران دارد.

حمیدرضا پگاه بازیگر پدر باران

حمیدرضا پگاه بازیگر پدر باران

به گزارش کارمدئو، حمیدرضا پگاه متولد ۲۰ دی ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او سه خواهر و یک برادر دارد و دومین فرزند خانواده است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در سریال «سمت ششم» به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. حمیدرضا پگاه با نغمه نادری کارگردان تئاتر ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا پگاه دارد.

نیلوفر پارسا بازیگر نقش بیتا در آوای باران

نیلوفر پارسا بازیگر نقش بیتا در آوای باران

نیلوفر پارسا متولد 7 فروردین 1368 در تهران بازیگر و فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر است. او فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و اولین حضورش در تلویزیون چند نقش کوتاه در مجموعه تلویزیونی شاید برای شما اتفاق افتاد، تا زمانی که ساخت سریال آوای باران آغاز شد، این سریال نقطه شروع فعالیت حرفه ای پارسا شد. حرفه. نیلوفر پارسا در سال 1378 با مهدی حسینی ازدواج کرد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.