عکس/ چهره ناامید رونالدو همه چیز را فاش کرد!

عکس/ چهره ناامید رونالدو همه چیز را فاش کرد!

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره فوتبال جهان با انتشار تصویری عجیب و متفاوت از خود در فضای مجازی، چهره بدون لبخند خود را آشکار کرد.

به بازیگرها- پس از انتشار شایعاتی مبنی بر جدایی رونالدو و نامزد آرژانتینی اش، حالا برخی رسانه های خارجی مدعی شده اند که ستاره پرتغالی از پیوستن به نصر پشیمان است.

البته روند ناکامی های رونالدو با تیم النصر در هفته های اخیر باعث شده حتی مالکان متمول این باشگاه عربستانی نیز به این انتقال پر سر و صدا شک کنند.

چرا که پس از آمدن ستاره پرتغالی تیم ملی به ریاض، اکثر هواداران و کادر فنی النصر فکر می کردند که او ستاره درخشان و کامل این باشگاه خواهد بود.در همین راستا انتشار تصویر جدیدی از رونالدو در صفحه شخصی خود باعث نگرانی هواداران او شده است.

چرا که رونالدو در داستانی از چهره عبوس و بی خندان خود رونمایی کرده است که برخی آن را ناامیدکننده هم تعبیر کردند.

بخوانید: عکس/ جنجال جدید سپهر حیدری در فضای مجازی

کامنت جنجالی سپهر حیدری و بهرنگ علوی درباره پست رونالدو

به گزارش بازیگرها، در هفته های اخیر اخبار ضد و نقیض و عجیبی از زندگی شخصی کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال جهان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

حتی برخی رسانه های خارجی مدعی شدند که این زوج معروف با هم اختلافاتی دارند و به زودی از هم جدا خواهند شد.

پس از این شایعات بود که سرانجام جورجینا مطلبی پرمعنا را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و حسادت را عامل این اتفاق نامید. البته این پایان ماجرا نبود. چرا که ستاره تیم النصر ساعاتی پیش با انتشار تصویری عاشقانه از نامزدش جورجینا به همه این جنجال ها پایان داد.

اما نکته عجیب درباره این پست عاشقانه ستاره تیم ملی پرتغال، اظهار نظر صمیمانه سپهر حیدری و بهرنگ علوی است که با واکنش های متفاوت کاربران ایرانی مواجه شده است.

کاپیتان سابق پرسپولیس در اقدامی عجیب با گذاشتن ایموجی قلب و گل رز نسبت به عاشقانه رونالدو ابراز احساسات کرد.

همچنین بهرنگ علوی بازیگر سینما با زبانی طنز به پست احساسی رونالدو واکنش نشان داد.

توضیح عکس/ چهره ناامید رونالدو همه چیز را فاش کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.