عکس/ ژست آناهیتا درگاهی با دستکش بوکس؛ او هم بوکسور شد؟

عکس/ ژست آناهیتا درگاهی با دستکش بوکس؛ او هم بوکسور شد؟

آناهیتا درگاهی تصویری از خودش با دستکش بوکس در اینستاگرام منتشر کرده که شائبه بوکسور شدن او را بر سر زبان ها انداخته است.

بازیگرها – آناهیتا درگاهی که در طول سال های اخیر بسیار کم کار بوده است، بیشتر وقت اش را صرف حضور در طبیعت و نقاشی در خانه می کند.

او اولین بار سال 94 زمانی که 28 ساله بود در فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟ به کارگردانی فرزاد موتمن نقش کتی را بازی کرد.

درگاهی پس از گذشت 8 سال در 14 اثر سینمایی و نمایش خانگی حضور پیدا کرده و به ایفای نقش پرداخته است.

آخرین بار هم او سال قبل در سریال ساخت ایران 3 در شبکه نمایش خانگی دیده شد. در سینما هم آخرین حضور او به فیلم مرد بازنده باز می گردد.

او اخیرا تصویری از خودش با دستکش بوکس منتشر کرده که با طرح شایعاتی روبرو شده است. اما بررسی ها نشان داد که این ژست و عکس مربوط به یکی از تئاترهای اخیر او است.

بخوانید: آیا می دانستید این خانم خارجی “خواهر شوهر آناهیتا درگاهی” است/ عکس

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی نقش و بازیگر ایرانی متولد ۷ بهمن ۱۳۶۵ در تهران است که از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز نمود و در رشته نقاشی فارغ التحصیل شد.

او هم اکنون بازیگر و تهیه کننده می باشد که اولین بار در سال ۹۴ در فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی بازی کرد.

درگاهی تاکنون سه نمایشگاه انفرادی از آثار هنری خود در کاخ نیاوران، گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده‌است و همچنین، در سه نمایشگاه گروهی در موزه هنرهای زیبای کاخ سعدآباد، گالری کمال‌الملک و جم آرت گالری دبی شرکت داشته‌است.

آخرین نمایشگاه نقاشی وی با نام فصل من کجاست در گالری آریانا بود. از نمونه آثار او می‌توان به ممنوعه، زرد، قانون مورفی، چشم و گوش بسته، داستان سیاوش و جوجه تیغی اشاره کرد.

نوشته عکس/ ژست آناهیتا درگاهی با دستکش بوکس؛ او هم بوکسور شد؟ اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.