عکس/ ژست باورنکردنی سحر قریشی با سیگار و ادعاهای عجیب در دبی!

عکس/ ژست باورنکردنی سحر قریشی با سیگار و ادعاهای عجیب در دبی!

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری عجیب از ژست سیگار کشیدن خود در صفحه یوتیوب خود باعث تعجب کاربران فضای مجازی شده است.

سحر قریشی بیش از یک سال است که از ایران خارج شده و هنوز به ایران بازنگشته است. البته وی همچنین تاکید کرد که قصد بازگشت به ایران را ندارد.

او در این مدت در دو کشور زندگی کرده و اکنون در دبی زندگی می کند.

سحر قریشی به تازگی تصویری از خود با ژست عجیب در کافه ای در امارات منتشر کرده و در حاشیه آن نوشته است:

شما اسم من را می دانید اما داستان من را نمی دانید. میدونی چیکار کردم ولی نمیدونی چه بلایی سرم اومد.

اگر جای من بودی اولین قدم را برمی داشتی.

بخوانید: فیلم/ افشاگری سحر قریشی از بلایی که امیر تتلو بر سر و روی او آورد!

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر و مدل سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۵ دی ۱۳۶۵ در تهران است.

قریشی بازیگری را از سال 1387 با بازی در فیلم سینمایی لگ و لگ بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و پس از بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

او سابقه بازی در فیلم های موفقی چون ماشین ها، پنج ستاره، راز تهران، آبنبات چوبی، در آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زنان فرشته هستند 2، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.

توضیح عکس/ ژست باورنکردنی سحر قریشی با سیگار و ادعاهای عجیب در دبی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.