عکس/ ژست عجیب الناز حبیبی لب دریا

عکس/ ژست عجیب الناز حبیبی لب دریا

عکس جالبی از الناز حبیبی در ساحل منتشر شده است.

به گزارش صبح امروز، الناز حبیبی ژست عجیبی مقابل دوربین گرفته است.

نارضایتی الناز حبیبی از برخورد نامناسب با رانندگی زنان

الناز حبیبی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با حضور در برنامه خندوانه از توهین و برخورد نامناسب با زنان رانندگی در سطح شهر انتقاد کرد.

خبر آنلاین : شب گذشته (جمعه 8 اسفند) الناز حبابی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر میزبان برنامه «خندوانه» بود.

در بخشی از این برنامه الناز حبیبی که نامزد دریافت سیمرغ فیلم عماد و طوبی در جشنواره فجر امسال شده بود، گفت: این نامزدی حس خیلی خوبی داشت و با توجه به شرایط کرونا فکر نمی کردم فیلم «عماد و طوبی» در جشنواره اکران می‌شد و تا آخرین لحظه مشخص نبود جشنواره برگزار می‌شود یا خیر.»

وی درباره وضعیت معیشتی این روزها به دلیل اپیدمی کرونا گفت: شرایط واقعا ترسناک است، وقتی در خیابان راه می رویم فقط چشم می بینیم و لبخند مردم دیده نمی شود.

این بازیگر همچنین از برخورد نامناسب زنانی که در خیابان های شهر رانندگی می کنند انتقاد کرد و گفت: وقتی خانمی پشت فرمان است، برخی از راننده های مرد حرف های زشت می زنند، مثلا می گویند برو پشت ماشین لباسشویی بنشین که به نظر من این یک حرف است. شوخی مسخره

توضیح عکس: ژست عجیب الناز حبیبی لب دریا اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.