عکس/ ژست لاتی هادی شپرد جنجال به پا کرد

عکس/ ژست لاتی هادی شپرد جنجال به پا کرد

هادی چوپان قهرمان سرشناس کشور با انتشار تصویری جنجالی در صفحه شخصی خود مخاطبان خود را شگفت زده کرده است.

به بازیگرها- این روزها هادی چوپان قهرمان پرافتخار کشورمان بیش از گذشته در فضای مجازی فعالیت و تولید محتواهای متفاوتی دارد.

البته این اقدامات حاشیه ای هادی چوپان در شبکه های اجتماعی پس از کسب عنوان مستر المپیا 2022 آمریکا قوت بیشتری پیدا کرد.

تا جایی که برخی این قهرمان شیرازی را مقصر حضور گسترده اش در اینستاگرام دانسته و مدعی شده اند که او قصد دارد وبلاگ نویس ورزشی شود.

در همین راستا حالا هادی چوپان در جدیدترین فعالیتش در صفحه شخصی اش تصویر متفاوتی از خود منتشر کرده که تعجب دنبال کنندگانش را برانگیخته است.

در این داستان، گرگ ایرانی با سبکی متفاوت و تیپی که توجه بسیاری را به خود جلب می کند، شبیه شخصیت های خشن فیلم های ایرانی قدیمی است.

بخوانید: عکس/ هادی چوپان با عکسی زیرزمینی کاربران را شگفت زده کرد

هادی چوپان از نسخه خود از گرگ مجازی رونمایی کرد

به گزارش صبح، هادی چوپان قهرمان پرافتخار کشورمان این روزها پس از کسب عنوان مستر المپیا جهانی همچنان هواداران خود را شگفت زده می کند.

او در روزهای گذشته بارها با انتشار تصاویری ویژه از خود و قهرمانی اخیرش در آمریکا تاکید کرده بود که یکی از بهترین ورزشکاران جهان است.

البته این واقعیتی است که این قهرمان نامی کشورمان به تازگی به عنوان یکی از نامزدهای بهترین ورزشکار سال 1401 ایران انتخاب شده است.

در همین راستا این قهرمان شیرازی اخیرا تصویر دیجیتالی از صورت گرگ را در اینستاگرام خود منتشر کرده و از گرگ ایرانی یاد کرده است.

همین موضوع باعث شده تا برخی کاربران از عملکرد این روزهای هادی چوپان در فضای مجازی انتقاد کنند و حتی گروهی او را به خودشیفتگی متهم کنند.

اما این قهرمان محبوب و مشهور بدنسازی جهان واکنش خاصی به این انتقادات نشان نداده است.

شرح عکس/ ژست لاتی هادی شپرد برای اولین بار در صبح جنجال به پا کرد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.