عکس/ کاهش وزن شدید گلزار دنبال کنندگان اش را به وحشت انداخت!

عکس/ کاهش وزن شدید گلزار دنبال کنندگان اش را به وحشت انداخت!

محمدرضا گلزار به تازگی تصویری از خودش منتشر کرده که در آن افت شدید وزن او به چشم می آید و اکنون دنبال کنندگان اش را در شوک فرو برده است.

بازیگرها – گلزار نخستین بار 25 سال قبل به عنوان نوازنده گیتار در کنسرت آریان دیده شد و مورد توجه طرفذاران این گروه قرار گرفت.

سال 79 هم او از سوی ایرج قادری برای بازی در سریال سام و نرگس و ایفای نقش سام دعوت به بازی شد.

اما کمتر کسی فکرش را می کرد که او در 5 سال به سوپراستار سینمای ایران بدل شود و بعد هم به خوانندگی روی بیاورد.

او که در حال حاضر در امارات و شهر دبی ساکن شده است، چند ماه قبل خبر از ازدواج اش داده بود و حالا با همسرش در این شهرت زندگی می کند.

گلزار اکنون هم تصویری از لاغری باورنکردنی اش منتشر کرده و طرفداران اش را ترسانده است.

بخوانید: عکس/ ژست مصنوعی گلزار در حال کتابخوانی در برج الخلیفه کار دستش داد

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار، بازیگر، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است.

وی در سال ۱۳۷۹ با نقش آفرینی در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد.

گلزار فارغ ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد.

نوشته عکس/ کاهش وزن شدید گلزار دنبال کنندگان اش را به وحشت انداخت! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.