عکس/ گشت و گذار بیتای آوای باران در کشتی تفریحی!

عکس/ گشت و گذار بیتای آوای باران در کشتی تفریحی!

نیلوفر پارسا عکس‌هایی از سفر خارجش را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت.

به گزارش بازیگرها، نیلوفر پارسا که با نقش بیتا در سریال آوای باران به شهرت رسید در یک کشتی تفریحی حضور دارد.

نباید سراغِ نقش‌های منفی بروم

تسنیم: نیلوفر پارسا بازیگر تلویزیون و تئاتر و بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران درباره کارهای دیگر خود توضیح داد:

به‌تازگی دوباره پیشنهادی برای بازی به عنوان یک شخصیت منفی به بنده داده شد. که البته چندان به کاراکترهای منفی دیگر شباهتی نداشت، اما با این وجود فکر کردم که فعلاً نباید به سراغ چنین نقش‌هایی بروم.

همچنین در بعضی از فیلم‌های کوتاه کار کردم و اکنون منتظرم تا کارهای سریال «بی‌نشان» به یک جمع‌بندی و جایگاه مشخصی برسد. تا بتوانم پس از آن در پروژه‌های جدید حضور داشته باشم.

همچنین اخیراً در نمایشی با نام «زنی در دو چهره» به کارگردانی پندار اکبری حضور داشتم که بازخورد بسیار خوبی داشت. و روانشناسان بسیار زیاد و شاخصی برای تماشای این اجرا به سالن آمده بودند.

بازیگر فیلم «من و شارمین» با تأکید بر اینکه سینما یک رسانه و مدیای بین‌المللی است، خاطرنشان کرد:

قطعاً همه بازیگران از جمله بنده نیز تمایل دارم که در کارهای سینمایی نقش‌آفرینی کنیم. چرا که سینما مدیایی بین‌المللی و ریشه‌ای است و فیلم‌های سینمایی همیشه به گونه‌ای دیگر در خاطر ما قرار می‌گیرند.

البته عقیده شخصی بنده به این صورت است که دیدن و بازی کردن تئاتر برای هر بازیگری لازم است. و همانند یک مکمل عمل می‌کند و حتماً باید شکل بگیرد.

وی در پایان افزود:

تنها تفاوتی که سریال‌های تلویزیونی با سینما و تئاتر دارد، این است که ارتباط بهتری با مردم و مخاطبان برقرار می‌شود.

از این رو، تلویزیون تماشاگران بیشتری را به خود اختصاص داده که این ویژگی باعث می‌شود تا مخاطبان سینما و این صنعت کم نشوند.

و تا وقتی محتوای خوبی در تلویزیون ارائه نشود قطعاً مردم به سراغ سینما و نمایشنامه‌خوانی نخواهند رفت.

نوشته عکس/ گشت و گذار بیتای آوای باران در کشتی تفریحی! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.