عکس/ یوسف صیادی یاد این بازیگر تازه درگذشته را اینگونه زنده کرد

عکس/ یوسف صیادی یاد این بازیگر تازه درگذشته را اینگونه زنده کرد

یوسف صیادی با انتشار عکسی یاد شهرام عبدلی بازیگر تازه درگذشته را گرامی داشت.

به گزارش صبح امروز یوسف صیادی بازیگر طنز سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از اتاق گریم در کنار شهرام عبدولی یاد و خاطره این هنرمند تازه درگذشته را گرامی داشت.

یوسف صیادی و شهرام عبدلی در سلمان فارسی

تسنیم: یوسف صیادی بازیگری است که بیشتر مخاطبان او را با کمدی های مهران مدیری به یاد دارند. صیادی نقش مهمی در کارنامه کاری او دارد. بازی امیر مسعود در «معمایی شاه» که تعجب بسیاری را برانگیخت.

پسر اول دکتر وزیری که به نوعی قهرمان داستان بود. به طوری که همه فکر می کنند او عقب مانده است اما در موقعیت های مختلف حرف های درشتی به زبان می آورد و باعث تعجب خانواده و اطرافیانش می شود.

ایفای این نقش نشان می دهد که با این انتخاب داود میرباقری باید منتظر نقش متفاوت دیگری در سریال سلمان فارسی باشیم. چون قرار است در سکانس های باقی مانده «بیزانس» نقش رهبر ارکستر کاروان را بازی کند.

گفته می شود این سکانس ها به زودی در آب های سرد دماوند جلوی دوربین کارگردان این مجموعه تلویزیونی بزرگ می رود.

اما با تمام این توضیحات در آستانه شروع فصل ایرانی سریال سلمان فارسی بحث حضور بازیگران «مختارنامه» در این پروژه داغ شده است.

اسامی رضا کیانیان، شهرام عبدولی، محمدرضا شریفی نیا، حسن پورشیرازی، مهدی فخیم زاده، عنایت شفیعی، محمد فیلی، فریبا کوثری، جعفر دهقان، بهرام شاه محمدلو، ویشکا آسایش، شهرام حقیقت دوست و محمد صادقی ذکر شده است.

توضیح عکس/ یوسف صیادی صبح برای اولین بار یاد و خاطره بازیگر اخیراً درگذشته را به این شکل زنده کرد. ظاهر شد.