عینک زیرنویس ارائه شده در CES 2024 – Techrato

عینک زیرنویس ارائه شده در CES 2024 – Techrato

مقاله عینک زیرنویس ارائه شده در CES 2024 اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

عینک زیرنویس این عینک یکی از جدیدترین دستگاه هایی است که در نمایشگاه CES 2024 ارائه شده است. این عینک برای کمک به افرادی که از آسیب شنوایی رنج می برند طراحی شده است و می تواند مکالمات را در آن لحظه برای فرد زیرنویس کند.

طبق گزارش AI، شرکت جدیدی به نام TranscribeGlass این عینک هوشمند را طراحی کرده است که واقعیت را می افزاید و البته مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره نمایشگاه CES 2024؛ انتظار چه دستگاه ها و فناوری هایی را داشته باشیم؟

تیم طراحی این دستگاه پوشیدنی با معرفی این محصول سعی در رفع مشکلات ناشی از عدم درک صحیح از ارتباطات دهانی در افراد ناشنوا، کم شنوا و سالمندان داشته است.

به گفته شرکت توسعه، این ابزار به عینک افراد متصل می شود و زیرنویس ها را مستقیماً در میدان دید او قرار می دهد.

تام پریتسکی، یکی از اعضای تیم طراحی این محصول درباره این محصول توضیح می دهد: این ابزار یکی از محصولات سبک واقعیت افزوده است که بیشتر روی محتوای متنی تمرکز می کند تا تصاویر. وی در ادامه می افزاید که این عینک اشتراکی می تواند تا یک شبانه روز به کاربر سرویس دهد.

علاوه بر این، استارتاپ TranscribeGlass در تلاش است تا مدل ترجمه زبانی را توسعه دهد تا چنین افرادی در سفر به خارج از کشور نیازی به مترجم نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

  • یک دستکش ضد لرزش برای بیماران پارکینسون در نمایشگاه CES 2024 ارائه شد
  • مانیتور باریک و بی سیم The Link سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 معرفی شد
  • این استارت آپ ژاپنی در CES 2024 یک پخش کننده عطر ارائه کرد
  • تلویزیون های ال جی QNED و QNED Mini LED در آستانه نمایشگاه CES 2024 رونمایی شدند.
  • خودروی الکتریکی هیوندای موبیس با چرخش 360 درجه در نمایشگاه CES معرفی شد
  • ایسوس در نمایشگاه CES 2024 از سری گوشی های گیمینگ Ragphone 8 رونمایی کرد [+ویدئوی معرفی]

نظر شما در مورد تاثیر عینک زیرنویس چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان

مقاله عینک زیرنویس ارائه شده در CES 2024 اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.