عینک مدرن AR شیائومی در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی شد • بازیگرها

عینک مدرن AR شیائومی در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی شد • بازیگرها

شیائومی روز گذشته در نمایشگاه MWC 2023 در کنار محصولات جدید خود عینک های AR را نیز معرفی کرد که ویژگی های جذابی را ارائه می دهند.

این عینک از دو صفحه نمایش microLED با وضوح FHD و روشنایی 1200 نیت استفاده می کند. جدیدترین عینک AR شیائومی فاقد حافظه داخلی است و بنابراین برای کار باید به صورت بی سیم به گوشی متصل شود. اگرچه عینک های هوشمندی که به صورت بی سیم به گوشی شما متصل می شوند اغلب تاخیر قابل توجهی دارند، شیائومی با ترکیب Wi-Fi و بلوتوث توانسته است تاخیر عینک را به 50 میلی ثانیه کاهش دهد. سه دوربین در بدنه عینک تعبیه شده است که وظیفه اسکن محیط را بر عهده دارند.

شیشه ای که برای این کار استفاده می شود الکتروکرومیک است، بنابراین اگر به قابلیت های واقعیت افزوده نیاز ندارید و مثلاً می خواهید فیلم تماشا کنید، می توانید شیشه را کاملا تیره کنید تا از محتوای نمایش داده شده بیشتر لذت ببرید. بدنه این عینک بر پایه فیبر کربن و آلیاژ منیزیم-لیتیوم ساخته شده و وزن آن به 126 گرم می رسد.

مانند هدست متا کوئست پرو، شیائومی نیز از نسل اول چیپست اسنپدراگون XR2 پلاس برای این عینک AR استفاده کرده است. همچنین از قابلیت های آن می توان به پشتیبانی از دستورات حرکتی مختلف اشاره کرد. شیائومی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه این عینک ندارد، که احتمالاً به دلیل هزینه‌های تولید بالا یا عمر باتری ضعیف است، با بررسی‌های اولیه تنها حدود 30 دقیقه باتری را در نظر می‌گیرد.

تلفن همراه نوکیا مدل 105 - 2019 TA-1174 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 4 مگابایت و رم 4 مگابایت

تلفن همراه نوکیا مدل 105 – 2019 TA-1174 DS FA دو سیم کارت ظرفیت 4 مگابایت و رم 4 مگابایت

۶۴۰,۰۰۰

به مرد

موبایل نوکیا G21 TA-1418 با دو سیم کارت، 128 گیگابایت ظرفیت و 6 گیگابایت رم

موبایل نوکیا G21 TA-1418 با دو سیم کارت، 128 گیگابایت ظرفیت و 6 گیگابایت رم

۶,۷۴۰,۰۰۰

به مرد

خرید گوشی از دیجی کالا

همه چیز را ببیند

منبع: Engadget

عینک مدرن AR شیائومی که در MWC 2023 ارائه شد اولین بار در بازیگرها ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.