فاش شدن «آقای بازیگر معروف» از سرطان

فاش شدن «آقای بازیگر معروف» از سرطان

سم نیل بازیگر پارک ژوراسیک به سرطان خون مبتلا شده است.

به گزارش صبح به نقل از 30 بازدید; سم نیل، ستاره «پارک ژوراسیک» فاش کرد که به سرطان خون مبتلا شده و درمان را آغاز کرده است.

این بازیگر 75 ساله در خاطرات خود نوشت این را به شما گفتم؟ (آیا هرگز این را به تو گفتم) که سه شنبه آینده منتشر خواهد شد، فاش کرد که او سرطان دارد.

نیل در گفت‌وگو با گاردین درباره این کتاب می‌گوید: «هیچ‌وقت قصد نداشتم کتابی بنویسم، اما همچنان که به نوشتن ادامه می‌دادم، متوجه شدم که زنده بودن به من معنا می‌دهد و وقتی به رختخواب رفتم تا بخوابم، فکر کرد، “فردا در مورد آن می نویسم… این مرا سرگرم می کند.” و بنابراین او در واقع ناجی من شد، زیرا من نمی توانستم بدون انجام هیچ کاری زنده بمانم.

نیل فاش می‌کند که در تورهای مطبوعاتی Jurassic World Dominion تشخیص داده شد که به AITL مبتلا شده است. او در حال حاضر عاری از سرطان است، اما داروهای شیمی درمانی مصرف می کند که باید تا پایان عمر به صورت ماهانه ادامه دهد.

او می گوید: «من از مرگ نمی ترسم، اما می تواند مرا آزار دهد. چون من واقعاً دوست دارم یکی دو دهه دیگر زندگی کنم، می دانید؟ ما تراس های زیبایی درست کرده ایم، درختان زیتون و سرو کاشته ایم و دوست دارم زنده بمانم تا بزرگ شوند. و من نوه های کوچک و دوست داشتنی دارم.

من دوست دارم بزرگ شدن آنها را ببینم. اما مرگ چطور؟ برای من مهم نیست.”

این بازیگر در پایان می گوید با وجود اینکه سال گذشته لحظات تلخی را تجربه کرده از زنده بودنش خوشحال است.

در این مقاله مشخص شد که “بازیگر مشهور” صبح برای اولین بار به سرطان مبتلا شده است. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.