فردوس کاویانی بازیگر خاطره انگیز همسران چطور است؟

فردوس کاویانی بازیگر خاطره انگیز همسران چطور است؟

بازیگر خاطره انگیز سریال های تلویزیونی که مدت ها پیش به دلیل بیماری و چهره رنجورش بسیاری از هنردوستان و مردم را شوکه کرد، این روزها به گفته دخترش حال نسبتا خوبی دارد.

به گزارش صبح به نقل از برترین ها، بازیگر خاطره انگیز سریال تلویزیونی که مدت ها پیش به دلیل بیماری و چهره رنجورش بسیاری از هنردوستان و مردم را شوکه کرد، این روزها به گفته دخترش در وضعیت نسبتاً خوبی قرار گرفته است. وضعیت خوب

دختر این هنرمند قدیمی این روزها با انتشار تصاویری از کارهای خاطره انگیز پدرش در فضای مجازی از وضعیت جسمانی نسبتا خوب خود خبر می دهد.

آرمیتا کاویانی ضمن تشکر از مردم ایران که جویای حال فردوس کاویانی شدند در توضیح کوتاهی نوشت: با سلام و تشکر از شما هموطنان عزیز و دوست داشتنی که جویای احوال پدر هستید، حال پدر بهتر است نگران نباشید ما با عشق زیادی از او مراقبت می کنند.”

بر اساس این گزارش، حدود یازده سال از آخرین حضور فردوس کاویانی بازیگر محبوب سریال هایی چون همسران و آژانس دوستی در قاب جادو می گذرد.

«همساران» سریالی نوستالژیک بود که 26 سال پیش یعنی سال 73 از تلویزیون پخش شد و زوج های آن سال ها ماندگارترین زوج های تلویزیونی شدند. به گونه ای که خیلی ها حتی فکر می کردند یک زن و شوهر واقعی هستند!

سریال خاطره انگیز همسران

کمال و مهین یکی از این زوج ها بودند که با فردوس کاویانی و مهرانه مهین ترابی خانواده ای دو نفره تشکیل دادند و بسیاری از لحظات تلخ و شیرین روابط و زندگی مشترک را به تصویر کشیدند.

لذت نشان دادن این روابط محبت آمیز، عشق و حتی خشم بدون کینه و عشق عمیق بود که حتی دو سال بعد بیژن بیرنگ و مسعود رسام «خانه سبز» را ساختند و این بار زوج مهرانه مهین ترابی و خسرو شکیبایی را جاودانه کردند.

مهم ترین یا پررنگ ترین نقش فردوس کاویانی بعد از «همسران» در «آژانس دوستی» بود که چند سال بعد در سال ۱۳۵۷ از شبکه یک سیما پخش شد.

اما تئاتری بودن کاویانی باعث شد در تمام این سال ها و حتی قبل از آن بیش از پیش خود را وقف صحنه کند و بازیگری و کارگردانی تئاتر را ترجیح دهد. در خود تلویزیون به غیر از سریال، در تله تئاترها حضور پررنگی داشته است. به خصوص تله تئاترهای دهه 60 و 70 که دوران طلایی این آثار در تلویزیون بود و بازی ماندگار فردوس کاویانی در برخی از این نمایش ها مانند «فیزیکدانان»، «خانه ارواح» و… همچنان دیدنی است. برای دیدن

این بازیگر پیشکسوت بعد از سریال «هفت سین» مرحوم یدالله صمدی که در نوروز 1390 روی آنتن رفت، دیگر در تلویزیون دیده نشد.

فردوس کاویانی در آن سال های حضورش جلوی دوربین کمتر حاضر به گفت و گو بود.

گله فردوس کاویانی از رسانه ها

آخرین باری که با این هنرمند ملاقات و گفتگو کردیم، او پشت صحنه سریال «هفت سین» بود. با وجود اینکه رفتاری دوستانه و محترمانه داشت، اما به گفته خودش از رسانه ها گلایه داشت. زیرا سخنانی در مورد او منتشر کرده بودند که متعلق به او نبود و این او را به شدت ناراحت کرده بود.

فردوس کاویانی اما این سال ها دچار بیماری بود و به دلیل همین بیماری کمتر توانسته در فیلم و سریال و حتی صحنه تئاتر که خانه اولش بود حضور داشته باشد و چند سالی است که حتی در مجامع و مراسم عمومی شرکت نکرده است.

حدود سه سال پیش مراسم یادبودی برای او برگزار شد که خانواده اش به نمایندگی از او در آن حضور داشتند و فردوس کاویانی توانست با پیامی تصویری هوادارانش را همراهی کند.

وضعیت فعلی فردوس کاویانی بازیگر خاطره انگیز چگونه است؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.