فرمت جدیدی برای انتشار مقالات در مورد X برای کاربران ممتاز – بازیگرها معرفی شده است

فرمت جدیدی برای انتشار مقالات در مورد X برای کاربران ممتاز – بازیگرها معرفی شده است

مقاله قالب جدید انتشار مقاله در X برای کاربران ممتاز معرفی شد اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

پلت فرم اجتماعی ایکس قابلیت جدیدی را برای کاربران خود فراهم کرده است. از این پس، مشترکین ممتاز می توانند مقالات طولانی همراه با عکس و فیلم منتشر کنند.

اکانت Write با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که این پلتفرم قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران نسخه پریمیوم و سازمان های مورد تایید هم اکنون می توانند مقالات طولانی خود را به همراه تصاویر ویدئویی در این پیام رسان ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: قابلیت ذخیره پیش نویس ها به تاپیک های اینستاگرام اضافه شده است.

در واقع X قالبی مانند وردپرس یا مدیوم را در اختیار کاربران قرار می دهد تا مقالات خود را آماده کنند. این پلتفرم سال گذشته امکان انتشار پست های ۲۵ هزار کاراکتری را در اختیار کاربران نسخه پولی خود قرار داد، اما اکنون با استفاده از قابلیت جدید، کاربران می توانند مقالاتی با بیش از ۱۰۰ هزار کاراکتر تولید کنند.

همچنین اعلام شده است که می توانید از عکس ها یا فیلم ها در مقالات خود استفاده کنید، به مقالات دیگر لینک دهید و حتی فهرستی در آنها ایجاد کنید. ایلان ماسک همواره در تلاش بود تا افراد مشهور را به استفاده از برنامه خود تشویق کند، به نظر می رسد ویژگی جدید این پلتفرم ماسک را به هدف او نزدیک کرده است، زیرا از این پس شبکه های خبری و رسانه های مختلف می توانند مطالب خود را در این برنامه منتشر کنند.

با این حال، تا کنون امکان انتشار مقالات برای کاربران نسخه پریمیوم، سازمان‌های غیرانتفاعی تایید شده، احزاب سیاسی و موسسات دولتی در دسترس بوده است.

بیشتر بخوانید:

  • مخاطبین را در اینستاگرام با شماره موبایل جستجو کنید
  • الگوریتم ریل اینستاگرام چگونه کار می کند؟
  • چگونه اینستاگرام را غیرفعال کنیم
  • الگوریتم اینستاگرام برای استوری چیست؟
  • رفع مشکل حق نشر موسیقی در اینستاگرام
  • حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
  • راه های مشاهده پست ها در اینستاگرام
  • راهکارهایی برای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام
  • نحوه حذف یک حساب کاربری در برنامه Threads

نظر شما در مورد ویژگی جدید Platform X چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوریو ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

مقاله قالب جدید انتشار مقاله در X برای کاربران ممتاز معرفی شد اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.