فروشگاه ChatGPT بالاخره راه اندازی شد. اشتراک سریع در چت بات ها – بازیگرها

فروشگاه ChatGPT بالاخره راه اندازی شد.  اشتراک سریع در چت بات ها – بازیگرها

فروشگاه ChatGPT بالاخره راه اندازی شد. چت ربات‌های انتخاب سریع اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شدند. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

OpenAI راه اندازی فروشگاه ChatGPT را اعلام کرد. اکنون کاربران می توانند هوش مصنوعی خود را در این فروشگاه بفروشند.

چندی پیش، OpenAI اعلام کرد که قصد دارد یک فروشگاه ChatGPT راه اندازی کند. البته این شرکت از ابتدا قصد انجام این کار را داشت که به دلیل شرایط اخیر به تعویق افتاد. اما بالاخره این فروشگاه افتتاح شد و کاربران می توانند هوش مصنوعی شخصی سازی شده خود را بفروشند.

بیشتر بخوانید: ارسال اولین پیامک با استارلینک; سرویس D2D به زودی برای گوشی های هوشمند عرضه می شود

پس از معرفی GPT Builder در ماه نوامبر، OpenAI اعلام کرد که قصد دارد با توجه به سه میلیون GPT ایجاد شده توسط کاربران، فروشگاهی برای فروش ربات های مفید به سایر کاربران به صورت هفتگی راه اندازی کند. اما بنا به دلایلی این تصمیم تا دسامبر و سپس تا ژانویه به تعویق افتاد.

با این حال OpenAI با انتشار پستی اعلام کرد که فروشگاه ChatGPT را راه اندازی کرده است، اما در حال حاضر تنها کاربرانی که اشتراک پولی این شرکت را دارند می توانند ربات های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

البته این شرکت قبل از راه اندازی فروشگاه خود مسائل امنیتی را بررسی کرده است. از این نظر، یک سیستم بررسی جدید طراحی شده است تا بداند آیا ربات های ایجاد شده توسط کاربران با دستورالعمل ها و قوانین OpenAI مطابقت دارند یا خیر. علاوه بر این، این شرکت GPT هایی را که مضر و ناامن هستند شناسایی می کند.

تا کنون قسمت تعاملی این فروشگاه راه اندازی شده است که به این معنی است که کاربران می توانند GPT خود را به سایر کاربران ارائه دهند، اما این شرکت قول داده است که به کاربران امکان کسب درآمد با ربات های خود را متناسب با استفاده در سه مورد اول بدهد. ماه های سال 2024

به طور معمول، همه مشترکین سرویس ChatGPT Plus و کاربران شرکتی می توانند تحت عنوان Team به فروشگاه GPT دسترسی داشته باشند. تیم ChatGPT اساساً یک نسخه پولی ChatGPT است که برای تیم‌های کوچک‌تر با حدود 150 عضو طراحی شده است، با دسترسی به GPT-4، DALL-E 3 و ویژگی‌های تجزیه و تحلیل داده‌های پیشرفته ارائه شده توسط OpenAI، مشابه سطوح سازمانی ChatGPT.

سرویس ChatGPT Team را می توان سالانه با قیمت 25 دلار در ماه خریداری کرد. همچنین می توانید ماهانه پرداخت کنید که هزینه آن 30 دلار در ماه است.

بیشتر بخوانید:

  • سفر به ماه به تعویق افتاد، تصمیمی برای ایمنی بیشتر فضانوردان
  • ایلان ماسک و مصرف مواد مخدر، موضوعی که مدیران تسلا را نگران کرده است
  • ارزش ضرر 15 میلیارد دلاری برای ایلان ماسک
  • دانشگاه تهران ماهواره تحقیقاتی می سازد امضای یادداشت تفاهم با دانشگاه مسکو
  • عملیات موفقیت آمیز SpaceX؛ استقرار ماهواره های Starlink در مدار زمین

نظر شما در مورد فروشگاه ChatGPT چیست؟ به نظر شما کاربران ایرانی هم می توانند از این امکان استفاده کنند؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

فروشگاه ChatGPT بالاخره راه اندازی شد. چت ربات‌های انتخاب سریع اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شدند. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.