فروشگاه ChatGPT هفته آینده راه اندازی می شود – Tekrato

فروشگاه ChatGPT هفته آینده راه اندازی می شود – Tekrato

پست راه اندازی فروشگاه ChatGPT در هفته آینده اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

تا کنون اخبار زیادی در مورد راه اندازی منتشر شده است. فروشگاه ChatGPT اعلام شده است، اما اکنون OpenAI، سازنده ChatGPT، به طور رسمی به کاربران خود اطلاع داده است که این فروشگاه هفته آینده راه اندازی خواهد شد.

در اوایل نوامبر، OpenAI در کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد که قصد دارد به کاربران اجازه دهد مدل های هوش مصنوعی را با استفاده از مدل زبان بزرگ GPT-4 این شرکت ایجاد کنند. اما در پی اتفاقات اخیر در OpenAI و برکناری ناگهانی سام آلتمن، مدیرعامل این شرکت، ساخت فروشگاه ChatGPT به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: نیویورک تایمز صاحب ChatGPT و مایکروسافت را به دادگاه می کشاند

اکنون OpenAI Inc. برای کاربرانش ایمیل فرستاد و رسما اعلام کرد که فروشگاه ChatGPT هفته آینده راه اندازی خواهد شد. کاربران می توانند مدل های هوش مصنوعی خود را که با استفاده از زبان OpenAI ایجاد شده اند را در این فروشگاه به اشتراک بگذارند و به فروش برسانند.

امکان ایجاد هوش مصنوعی سفارشی برای کاربران با استفاده از مدل زبان بزرگ GPT-4 از نوامبر در دسترس کاربران قرار گرفته است. البته این قابلیت فقط برای چت جی پی تی پلاس و مشترکین شرکتی در دسترس است و کاربران تنها با استفاده از آن می توانند هوش مصنوعی خود را بسازند. علاوه بر این، اعلام شده است که این هوش مصنوعی شخصی سازی شده باید از دستورالعمل های OpenAI پیروی کند.

اگرچه GPTهای ساخته شده توسط کاربر تاکنون در ChatGPT plus وجود داشته است، راه اندازی فروشگاه ChatGPT به کاربران اجازه می دهد تا هوش مصنوعی خود را به دیگران ارائه و بفروشند.

OpenAI همچنین اعلام کرده است که قصد دارد راهی برای پرداخت به سازندگان GPT بیابد، هرچند هنوز جزئیات این طرح اعلام نشده است، اما به نظر می رسد که کاربران بر اساس میزان استفاده از مدل های هوش مصنوعی خود، پول پرداخت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی چیست؟
  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی برای طراحان گرافیک.

نظر شما در مورد راه اندازی فروشگاه ChatGPT چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

پست راه اندازی فروشگاه ChatGPT در هفته آینده اولین بار در Tekrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.