فروش مانیتور بازی Redmi G34WQ در چین – Tekrato آغاز شد

فروش مانیتور بازی Redmi G34WQ در چین – Tekrato آغاز شد

مقاله شروع فروش مانیتور گیمینگ Redmi G34WQ در چین برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

فروش مانیتور گیمینگ Redmi G34WQ که به تازگی معرفی شده است، از امروز در چین آغاز می شود. این مانیتور با قیمت باورنکردنی 1499 یوان (تقریباً 210 دلار) در چین موجود است.

با اينكه قیمت مانیتور Redmi G34WQ کوچکتر از مانیتورهای بازی است، اما ویژگی های مهمی دارد. در زیر به مشخصات آن می پردازیم.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • مانیتورهای گیمینگ ایسوس ROG Swift OLED در نمایشگاه CES رونمایی شدند
  • بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024; راهنمای خرید مانیتورهای بازی در بازار ایران
  • بهترین دستگاه های بازی 2024; ما ابزارهای بازی جذابی را ارائه می دهیم.
  • مانیتورهای گیمینگ ViewSonic رسما معرفی شدند [+ قیمت و مشخصات]

مشخصات مانیتور گیمینگ Redmi G34WQ

مانیتور Redmi G34WQ این گوشی به صفحه نمایش خمیده 34 اینچی با انحنای 1500R و نسبت تصویر 21:9 مجهز شده است. این طراحی مفید تجربه تماشای مناسبی را هم برای بازی و هم برای استفاده حرفه ای فراهم می کند.

این مانیتور مجهز به پنل LCD WQHD (2560 در 1440 پیکسل) است. یکی از نقاط قوت آن نرخ رفرش 180 هرتز است که انتقال تصویر روان تری را فراهم می کند. این ویژگی همراه با پشتیبانی از AMD FreeSync Premium و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه، به ویژه برای بازی مفید است و تاخیر را کاهش می‌دهد.

مانیتور Redmi G34WQ 95 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را از نظر عملکرد رنگ پوشش می دهد و دقت رنگ آن کمتر از 2 است. دقت رنگ که به صورت دلتا-E یا DeltaE یا به اختصار dE بیان می شود، تفاوت بین آن است. آنچه صفحه نمایش نشان می دهد و رنگ یا رنگ های ایده آل.

فروش مانیتور گیمینگ Redmi G34WQ در چین آغاز شد

این مشخصات عملکرد ثابتی را در بازتولید رنگ نشان می دهد که برای کارهایی که نیاز به دقت رنگ دارند بسیار مهم است. این مانیتور با در نظر گرفتن راحتی کاربر طراحی شده است و شامل گزینه های ارتفاع، چرخش و شیب است و همچنین می تواند بر روی دیوار نصب شود.

اضافه شدن یک چراغ حلقه ای LED RGB در پشت، حس زیبایی را اضافه می کند. برای اتصال، این مانیتور مجهز به 2 پورت DP 1.4 و 2 پورت HDMI 2.0 است که امکانات متفاوتی را برای کانفیگ های مختلف فراهم می کند.

قیمت اصلی این مانیتور 1999 یوان (حدود 280 دلار) بود که در حال حاضر 1499 یوان قیمت دارد. البته هنوز معلوم نیست که این مانیتور گیمینگ شیائومی آیا در سطح جهانی موجود است یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های گیمینگ سال 2024
  • بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2024
  • بهترین تلویزیون های گیمینگ سال 2024
  • بررسی ASUS ROG Phone 7 Ultimate; جذاب ترین و باحال ترین گوشی گیمینگ.
  • سامسونگ مانیتورهای بازی سری Odyssey را با فناوری انحصاری ضد تابش نور معرفی کرد [+مشخصات]

نظر کاربران Tecrato در مورد مانیتور Redmi G34WQ چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

.

منبع: گجت ها

مقاله شروع فروش مانیتور گیمینگ Redmi G34WQ در چین برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.