فصل سوم سریال زخم کاری: انتقام (بیوگرافی بازیگر و دانلود) – Carmadeo

فصل سوم سریال زخم کاری: انتقام (بیوگرافی بازیگر و دانلود) – Carmadeo

به گزارش اندلرن، سریال ذوب کاری (انتقام) به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1403 ساخته شده است.این سریال محصول ایران و در ژانر درام و خانوادگی می باشد. در این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهراوه شریفی نیا، سیدجواد هاشمی، الهه حصاری، عرفان ناصری، فاطمه مسعودی فر، مهران غفوریان و پژواک ایمانی هنرمندان هستند.

کار زخم فصل 3

 

خلاصه سریال Wound Kari: Revenge – فصل 3

مالک که به دنبال انتقام از طلوعی است، با نقشه ای حساب شده سعی می کند به او نزدیک شود. مالک می داند که تنها راه جلب اعتماد طلوعی، غلبه بر مشکلات هلدینگ است…
شیدا در فصل سوم کاری

بازیگران سریال Zhog Kari 3:

در ادامه به معرفی کامل بازیگران سریال «ژوگ کاری» می پردازیم.

جواد عزتی در نقش مالک

جواد عزتی در سریال زخم

جواد عزتی بازیگر نقش مالک یکی از بازیگران محبوب و پولدار سینما و تلویزیون است. محمدجواد عزتی معروف به جواد عزتی متولد 29 آذر 1360 در تهران، کارشناس تئاتر از دانشگاه سوره است. جواد عزتی فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و در سال 1381 با ایفای نقش در سریال قصه های شبانه به کارگردانی سعید آقاخانی وارد عرصه تلویزیون شد. او استعداد خود را در ژانر کمدی با بازی در سریال های طنز «کمربند بنز» و سریال «باغ مظفر» نشان داد. این بازیگر توانا با ایفای نقش در سریال های قهوه تلخ و چاردیواری به بازیگری محبوب و مشهور تبدیل شد. بازی درخشان جواد عزتی در فیلم های کمدی هزارپا و آینه باغ او را به پردرآمدترین بازیگر سال 1396 تبدیل کرد. وی تاکنون در سریال ها و فیلم های موفق بسیاری بازی کرده است و در سریال های سه دونگ، سه دونگ، مردی با یک بازی کرده است. هزار چهره، لطفا روی نگردان، دست به دست و دردسرهای بزرگ. محمدجواد عزتی در سال 1384 با مه لقا باقری، بازیگر نیز ازدواج کرد. آنها در چندین پروژه مشترک تلویزیونی و سینمایی همکاری داشته اند. جواد عزتی در سال 1402 فیلم تمساح خونین را کارگردانی کرد، این فیلم در چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد. جواد عزتی در بخش نگاه نو جشنواره سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را دریافت کرد. او سه بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده بود.

رعنا آزادی ور در نقش سمیرا

رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری

آنا آزادی ور در 27 فروردین 1362 در تهران به دنیا آمد. در 19 سالگی دوره شش ماهه بازیگری را در موسسه کارنامه گذراند و از کلاس بازیگری به سینما رفت. آزادی ور فعالیت در سینما را با بازی در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی آغاز کرد و پس از یک سال دوری از سینما در سال 1383 با بازی در سه فیلم جایگاه خود را در سینما ثابت کرد.این بازیگر توانا در فیلم پارک وی به کارگردانی فریدون جیرانی ایفای نقش کرد. اولین بار بازی در نقش اول را در مقابل نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. رعنا آزادی ور در بیست و یکمین جشنواره حافظ برای بازی در سریال ژوگ کاری تندیس بهترین بازیگر زن نمایش را از آن خود کرد. او در سال ۱۳۹۸ با مهدی پاکدل ازدواج کرد. آزادی ور و همسرش مهدی پاکدل قبل از ازدواج در چندین فیلم از جمله فیلم های «امین»، «چهارراه استانبول»، «محمد رسول الله» و سریال «جیران» همکاری داشتند.

الناز ملک در نقش سیما

الناز ملک در سریال زخم کاری

الناز ملک دیگر بازیگر فصل سوم ذوب کاری است که در نقش سیما بازی می کند. الناز ملک در 19 آذر 1374 در تهران به دنیا آمد. این بازیگر خوش آتیه شاگرد موسسه آزاد امین تارخ و فرزاد موتمن نیز بوده و دوره بازیگری را گذرانده است. ملک از شاگردان امیر دژاکام بود و بازیگری را در تئاتر آغاز کرد. الناز ملک پس از بازی در دو فیلم کوتاه به نام های کافه ففیسی و چاه سرخ، در دو تئاتر به نام های مکبث و ایوب خان بازی کرد. ملک یکی از بازیگران سریال پاییز به کارگردانی نیما جاویدی بود. این سریال پرطرفدار در شبکه محلی فیلمو نیز به نمایش درآمد. الناز ملک با بازی در این سریال به شهرت رسید. الناز ملک به زبان ترکی روان صحبت می کند. او علاوه بر بازیگری به موسیقی و تئاتر نیز علاقه دارد.

مهرآوا شریفی نیا در نقش پانته آ

مهراوه شریفی نیا در سریال

مهرآوه شریفی نیا در نهم فروردین 1360 در تهران به دنیا آمد. پدرش محمدرضا شریفی نیا هنرمند مشهور و مادرش آزیتا حاجیان یکی از بهترین بازیگران زن سینما و تلویزیون است. این بازیگر توانا فارغ التحصیل رشته موسیقی کلاسیک از دانشگاه هنر تهران است. ساز تخصصی مهرآوه شریفی نیا پیانو است. او در ۸ سالگی با بازی در فیلم «دزد عروسک ها» وارد سینما شد. مهرآوه شریفی نیا با بازی در نقش فریده در سریال روز حسرت به شهرت رسید. تندیس بهترین و دومین بازیگر زن تلویزیون برای مجموعه تلویزیونی «کیمیا» از برنامه تلویزیونی سه ستاره در اسفند 1392، برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره حافظ در سال 2016 و دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از فیلم الماس ایتالیا شد. جشنواره فیلم کوتاه «پیاده» » در سال 1397 برخی از افتخارات هنری مهرآوه شریفی نیا است. او دوست دارد آشپزی کند و در یکی از مصاحبه هایش گفت: “وقتی زیاد سر کار هستم، دوست دارم زود به خانه بیایم، گل ها را بچینم و آشپزی کنم. من یک زندگی واقعاً معمولی را دوست دارم، بدون مثلث قدرت و ثروت و شهرت.” مهراوه شریفی نیا با مهارت و استعدادی که در موسیقی داشت توانست در سال 1400 یکی از داوران برنامه استعدادیابی موسیقی به نام «بندی ​​بازی» در ژانر پاپ در شبکه محلی فیلم نت شود.

الهه حصاری در نقش کیمیا.

الهه حصاری در سریال زخم ها.

الوه حصاری در 27 مرداد 1369 در تهران به دنیا آمد. او دو خواهر به نام های المیرا و ملیکا دارد. الهه حصاری دارای مدرک کاردانی تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی است. از نوجوانی بازیگری را با گروه تئاتر مدرسه آغاز کرد. پس از مدتی در مؤسسه فرهنگی هنری «چهره های ماندگار» در کلاس های بازیگری شرکت کرد و با ابراهیم وحیدزاده (کارگردان) آشنا شد. الهه حصاری در ۱۸ سالگی برای اولین بار با ایفای نقش در فیلم تاکسی نارنجی به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده جلوی دوربین رفت. در سال 1390 در سریال قلب یه به کارگردانی سامان مقدم بازی کرد و سال بعد مهران مدیری در سریال شوخی کردم بازی کرد. حصاری در ۲۶ سالگی با حضور در سریال هشت و نیم دقیقه در نقش یلدا به شهرت رسید. حصاری علاوه بر بازیگری، مربی یوگا است. وی در این خصوص می گوید: رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و از بچگی ورزش را دوست داشتم و آن را انجام می دادم اما بعد از مدتی موضوع برایم جدی شد و در رشته فیتنس و بدنسازی تحصیل کردم. زمانی که ورزش یوگا در کشور ما مطرح شد، بسیار علاقه مند شدم و بعد متوجه شدم که ورزش آسانی نیست. استاد خوبی داشتم، تمام دروس این رشته را گذراندم و مدرکم را در این رشته گرفتم.»

کامبیز دیرباز در نقش مسعود طلوعی

کامبیس در پایان مجموعه زخم ها.

کامبیز دیرباز در تاریخ 1354/06/12 در تهران به دنیا آمد. وی در رشته بازیگری در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرد و از سال 1355 بازی در تئاتر را آغاز کرد و در اواخر سال 1378 با ایفای نقش مکمل در سریال آژانس دوستی وارد عرصه تلویزیون شد. یک سال بعد در سریال اسپوزا و سپس در سریال رستوران خانوادگی بازی کرد. او در سال ۱۳۹۲ با ایفای نقش در سریال تب سرد در کنار شهاب حسینی به چهره ای شناخته شده تبدیل شد. او اخیراً دو سال بعد با بازی در نقش مجید سوزوکی در فیلم «اخراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی به اوج شهرت رسید. این بازیگر پرکار در فیلم ها و سریال های موفق بسیاری ایفای نقش کرده است. فیلم های تک تیرانداز، آینده، قفس طلایی، شرط اول و سریال های آقا و خانم سنگی، میکائیل، پشت بام تهران و پای مادر از آثار او در عرصه بازیگری است. کامبیز مدت ها پیش در سال 2007 ازدواج کرد و حاصل این ازدواج موفق دختری به نام نیاز است. وی درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت: با همسرم در رشته ادبیات نمایشی در همان دانشگاهی که درس می خواندم آشنا شدم، چند سالی بود که همسرم ترجیح داد معلمی کند و یکی از بزرگترین منتقدان من است. و من همیشه هنگام انتخاب نقش توصیه می کنم.

دانلود سریال ذوب کاری: انتقام (خرید قانونی و دانلود فصل سوم)

شما می توانید فصل سوم سریال «ذوب کاری» را به صورت قانونی خریداری و دانلود کنید و از تماشای این سریال لذت ببرید.

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

دانلود قسمت سوم

دانلود قسمت چهارم

دانلود قسمت پنجم

دانلود قسمت ششم

دانلود قسمت هفتم

دانلود قسمت هشتم

دانلود قسمت نهم (به زودی)

 

کارگردان زخم سریال.

محمدحسین مهدویان کارگردان ذوق کازی

محمدحسین مهدویان کارگردان سریال ذوب کاری در تاریخ 23/02/1360 در بابل به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل هنرستان قصه گویی فتح و لیسانس سینما از دانشگاه سوره و فوق لیسانس تولید از دانشگاه صدا و سیما است. مجموعه مستند آخرین روزهای زمستان اولین ساخته مهدویان برای تلویزیون بود که با استقبال بسیار خوبی از سوی بینندگان مواجه شد. وی با ساخت فیلم «ایستاده در غبار» با حمایت موسسه اوج و سرمایه گذاری حبیب الله ولی نژاد مدیر مرکز فیلم و سریال این موسسه به صورت حرفه ای وارد سینما شد. این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر 1393 را برای وی به ارمغان آورد. مهدویان برای دومین بار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر 1394 را برای فیلم داستان نیمروز دریافت کرد. وقتی سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را گرفت، این جایزه را مهمترین جایزه جشنواره نامید. محمدحسین مهدویان با دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی برای فیلم «تمره گردو» از جشنواره فیلم فجر 2018 این جایزه را به «پدران داغدار ایران» اهدا کرد.

آسیب کار 3

سریال زخمی 3

عوامل زخم سریال.

  • کارگردان: محمدحسین مهدویان
  • استاد راهنما: محمدحسین مهدویان
  • نویسندگان: میلاد اکبرنژاد، محسن جعفرزاده، میلاد نجفی و اعظم بهروز
  • بازنویسی پایانی دیالوگ ها: با حسین حسنی
  • تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان
  • عکاس: هادی بهروز
  • تدوین: مهدی سعدی
  • موسیقی: حبیب خزایی فر
  • صدا: مهرشاد ملکوتی و هادی ساعد محکم
  • مدیر پروژه و مدیر برنامه ریزی: علی مردانه
  • طراح صحنه: محمدحسین کرمی
  • لباس: مریم محمدپور
  • گریم: شهرام خلج
  • مدیر پست تولید: زهرا تختکشیان
  • مدیر تولید: محمدرضا دلنوازی
  • جلوه های ویژه بصری: امین پهلوان زاده
  • جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
  • عنوان: محراب مشهد
  • منشی صحنه: گل کوشان
  • عکاس: فتاح زینوری

پشت صحنه سریال

پشت صحنه سریال زخم کاری

سوالات متداول

کدام بازیگران سریال زخم 3; آیا نقشی در انتقام داشته اند؟

در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهرآوه شریفی نیا، الهه حصاری، سید جواد هاشمی، عرفان ناصری، پژواک ایمانی، فاطمه مسعودی فر، کیومرث مرادی، پانته آ قدیریان، علیرضا زمانی میرباقری، علیرضا زمانی میرباقری، مادی نسابی یونس حرناف نقشی را ایفا می کند.

سری زخم کاری 3; انتقام چند قسمت دارد؟

به نظر می رسد که فصل سوم Kari Wound در 13-15 ساخته شده است، درست مانند دو فصل قبلی او. نظر شما در مورد بازیگران فصل سوم چیست؟ آیا تماشای سریال های ایرانی و پلیسی را دوست دارید؟ نظرات خود را با Carmadio و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.