فهرست بهترین فیلم های تاریخی بر اساس واقعیت معرفی ۱۰ فیلم تاریخی بر اساس واقعیت! | اندلرن

فهرست بهترین فیلم های تاریخی بر اساس واقعیت معرفی ۱۰ فیلم تاریخی بر اساس واقعیت!  |  اندلرن

اگر در وب برای یافتن بهترین فیلم‌های تاریخی مبتنی بر واقعیت جستجو کرده‌اید، این مقاله Dickey همان چیزی است که به دنبال آن هستید. بنابراین، برای لیست فیلم های تاریخی که بر اساس واقعیت ساخته شده اند، همراه ما باشید.

فهرست فیلم های تاریخی بر اساس واقعیت

اندلرن را با لیست فیلم های تاریخی بر اساس واقعیت دنبال کنید:

ملکه (2006)

درام انتقادی استیون فریرز با نگاهی گیرا به مبارزات خصوصی شخصیت های بلندپایه انگلستان، واکنش خانواده سلطنتی بریتانیا به مرگ دایانا، شاهزاده خانم ولز را به تصویر می کشد. هلن میرن در این فیلم برای بازی در نقش ملکه الیزابت دوم برنده جایزه اسکار شد. فریرز برای تقویت کنتراست جهان در فیلمش، اکثر صحنه های نخست وزیر تونی بلر (مایکل شین) را با 16 میلی متر و صحنه های ملکه را با ضخامت 35 میلی متر فیلمبرداری کرد.

فیلم 1917 (2019)

فیلم های جنگی تاریخی بر اساس واقعیت.

تصویر ساختگی خیره کننده سام مندز از جنگ جهانی اول برای همه غافلگیرکننده بود و در نهایت توجه داوران را در اسکار 2020 به خود جلب کرد، اما در نهایت، به طرز شگفت انگیزی، جایزه اصلی را به فیلم کره ای “انگل” از دست داد. با این حال در میان سه نامزدی جایزه اسکار را برای فیلمبرداری این فیلم به خانه برد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ایرانی تاریخی هالیوود

فیلم شجاع دل (1995)

فیلم های تاریخی بر اساس واقعیت.

همه بحث های پیرامونی پیرامون این فیلم به کنار، حماسه تاریخی مل گیبسون در مورد “آزادی” اسکاتلند در نوع خود بی نظیر است! این فیلم پر از سرگرمی های هیجان انگیز است. این شما را مشتاق می کند، اما ممکن است قهرمان فیلم را با چند اشک در پایان ببینید. شجاع دل برنده پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم در جوایز اسکار شد.

 

فیلم تاریخی بر اساس واقعیت فریده (2002)

فهرست فیلم های تاریخی بر اساس واقعیت

سلما هایک برای ایفای نقش هنرمند پر زرق و برق فریدا کالو در فیلم زندگی‌نامه‌ای جذاب جولی تیمور برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد. از شش نامزدی، فریدا دو جایزه اسکار بهترین گریم و بهترین موسیقی متن را دریافت کرد.

لارنس عربستان (1962)

فیلمی بر اساس یک واقعیت تاریخی

حماسه ای جذاب از دیوید لین، که پیش از این فیلم هایی را بر اساس رمان های چالمرز دیکنز مانند رویاهای بزرگ و الیور توئیست کارگردانی کرده بود. به نقل از اندلرن پدیا:

لارنس عربستان نامزد 10 جایزه اسکار شد که هفت جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.
اندلرن پدیا درباره داستان این فیلم می نویسد:
تی لارنس، افسر افسر ارتش بریتانیا که اطلاعات زیادی در مورد سیاست و فرهنگ کشورهای خاورمیانه دارد، به آنجا آورده می شود تا ببیند برای سازماندهی قبایل پراکنده عرب چه کاری می تواند انجام دهد. در این مرحله از جنگ جهانی اول، انگلیسی ها به کمک و همکاری اعراب در جنگ با ترک ها که متحدان آلمانی بودند، نیاز داشتند. لارنس مجذوب صحراهای بکر و دست نخورده و مردان سرسخت و تک دندان قبایل عرب می شود و مسحور می شود و بلافاصله پس از قول شاهزاده فیصل به همکاری با او، تبدیل به یک عرب تمام عیار می شود.

فیلم لینکلن (2012)

فیلم های تاریخی بر اساس واقعیت.

دنیل دی لوئیس در فیلم زندگینامه جذاب اسپیلبرگ درباره آخرین ماه های زندگی آبراهام لینکلن و نوشتن متمم سیزدهم به سادگی فراموش نشدنی است.
در واقع این فیلم به 4 ماه آخر زندگی آبراهام لینکلن می پردازد. تاریخچه تلاش های خود برای تصویب سیزدهمین متمم قانون اساسی ایالات متحده توسط مجلس نمایندگان را شرح می دهد. این فیلم در سال 2012 نامزد 12 جایزه اسکار در اسکار و 7 جایزه در جشنواره گلدن گلوب شد.دانیل دی لوئیس برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد. همچنین این فیلم اسپیلبرگ موفقیت تجاری خوبی داشت. فروش فیلم لینکلن در سال 2012 به 275 میلیون دلار رسید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های شمشیر تاریخی و بهترین سریال های شمشیر تاریخی

Hacksaw Crest (2016)

فیلم هایی که بر اساس وقایع تاریخی ساخته شده اند

پس از چندین سال دوری از کانون توجه، کارگردان مل گیبسون همه ما را با Hacksaw Ridge غافلگیر کرد، بازگشتی باشکوه به پرده بزرگ که غیرممکن بود از دست داد. Hacksaw Ridge که به طرز ماهرانه‌ای عظمت قدیمی هالیوود و حس کلاسیک را با سکانس‌های رزمی همه جانبه ترکیب می‌کند، یکی از آن فیلم‌های کمیاب است که به اندازه سادگی آشنای داستان هیجان‌انگیز است. بازی پرانرژی و برازنده اندرو گارفیلد نامزد اسکار در نقش اصلی سرباز دزموند داس که اعتقادی به گرفتن اسلحه در خط مقدم ندارد، بی نظیر است. Hacksaw Ridge یک فیلم رویایی و زنده هالیوودی است که یک قهرمان آمریکایی را به نمایش می گذارد، بسیار جذاب و الهام بخش.

در تعقیب خوشبختی (2006)

بهترین فیلم های بر اساس وقایع تاریخی

بر اساس خاطرات کریس گاردنر به همین نام در مورد مبارزه تقریباً یک ساله او با بی خانمانی در حین بزرگ کردن پسر بسیار کوچکش، The Pursuit of Happyness ممکن است نمایشی کسل کننده و کلیشه ای باشد، اما یکی از بهترین اجراهای تاریخ توسط ویل اسمیت است. . او با بازی در کنار پسرش جیدن اسمیت، در اینجا طبیعی تر و جذاب تر است. اینجا یک پدر واقعی است که می خواهد از پسرش در برابر بی خانمانی محافظت کند. اسمیت دومین نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد را به دست آورد.

آخرین کلمه

چه فیلم های تاریخی مبتنی بر واقعیت را به ما و مخاطبانمان پیشنهاد می کنید؟ می توانید آنها را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا در آینده به این لیست اضافه شوند.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.