فوری: بروس ویلیس دچار زوال عقل شد!!! – شکل

فوری: بروس ویلیس دچار زوال عقل شد!!!  – شکل

مقاله فوری: بروس ویلیس به زوال عقل مبتلا شد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

آخرین اخبار در مورد بروس ویلیس از زوال عقل رنج می برد در رسانه های مجازی پخش شد. به نظر می رسد این بیماری حرفه بازیگری او را به خطر انداخته است.

این بازیگر مشهور فیلم های اکشن که مدتی به دلیل بیماری بازنشسته شده بود، حالا مشخص شد که از زوال عقل رنج می برد. در حالی که خانواده بروس ویلیس تقریبا یک سال پیش در اوایل سال 2022 اعلام کردند که این بازیگر 67 ساله به آفازی مبتلا شده است و از بازیگری کناره گیری می کند، اکنون مشخص شده است که او از زوال عقل رنج می برد.

بروس ویلیس از زوال عقل رنج می برد

  • بیماری آلزایمر بروس ویلیس
بروس ویلیس از زوال عقل رنج می برد
بیماری آلزایمر بروس ویلیس

بروس ویلیس بازیگر، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی آلمانی الاصل در ۱۹ مارس ۱۹۵۵ در شهر ایدار-ابرشتاین به دنیا آمد. او فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری از سال 1359 آغاز کرد و از افتخارات او می توان به دو جایزه امی و گلدن گلوب اشاره کرد.

بروس ویلیس بازیگری را در دبیرستان آغاز کرد و در حین کار در نیویورک، استعداد او کشف شد و در چندین نمایش برادوی ظاهر شد. او پس از حضور در نقش های کوچک بی شمار، سرانجام موفق شد نقش اول سریال کمدی مهتاب را به دست آورد. این نقش توانست نشان دهد که بروس ویلیس استعداد تازه ای در هالیوود است. اما فیلمی که او را در فیلم های اکشن موفق قرار داد، فیلم جان هارد بود.

بروس ویلیس در کارنامه هنری خود سابقه بازی در بیش از 60 نمایشنامه از جمله عناوینی مانند داستان عامه پسند، نجات از مرگ، گناه کیهانی، دوازده میمون، گروگان، 16 بلوک، عنصر پنجم، آرماگدون و لوپر را دارد. ، محموله گرانبها، Midnight on the Prairie، Save the Game، Apex، Deadlock و American Siege.

بیماری آلزایمر بروس ویلیس

بیشتر بخوانید:

  • تصمیم بزرگ علی دایی برای خروج از ایران
  • راکل ولش بازیگر آمریکایی درگذشت
  • حضور پوری بنی برای کمک به مردم خوی
  • گوگوش در حال خوانندگی حمید حامی در تهران
  • ریحانا با یک بچه در شکمش در سوپر بول 2023

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر بازیگرها رسانه نیست.

مقاله فوری: بروس ویلیس به زوال عقل مبتلا شد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.