فوری: پذیرش وجه نقد و کارت به کارت در مطب ممنوع! – شکل

فوری: پذیرش وجه نقد و کارت به کارت در مطب ممنوع!  – شکل

اطلاعیه فوری: دریافت نقدی و کارت به کارت در مطب ممنوع! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

ممنوعیت دریافت وجه نقد در مطب ها و کارت به کارت : این رویه تخلف است و افراد باید این گونه تخلفات را از طریق پیامک و سامانه افشاگر گزارش دهند.

ممنوعیت دریافت وجه نقد در مطب ها

ممنوعیت کارت به کارت در مطب

داستان مرموز سریال پوست شیر ​​در قالب پادکست راه اندازی شد!

مسئول سازمان امور مالیاتی کشور:

این رویه تخلف است و افراد باید چنین تخلفاتی را از طریق پیامک و سامانه گزارش دهی گزارش کنند.

اظهار شماره کارت بانکی توسط افراد به سازمان امور مالیاتی به عنوان درآمد پزشک محاسبه می شود.

یکی از مشکلات بیماران هنگام مراجعه به مطب نحوه پرداخت هزینه ویزیت و هزینه های پزشک است. متأسفانه پزشکان کمی هستند که برای فرار از مالیات، پول نقد یا انتقال به کارت را می پذیرند. در حالی که اکثر مردم کارت بانکی دارند و در این زمینه پول نقد کمتری در کیف پول بیماران یافت می شود.

با این حال، برخی از پزشکان و دندانپزشکان هستند که همچنان اصرار به دریافت پول نقد یا انتقال به کارت بانکی دارند. نشست خبری رئیس سازمان امور مالیاتی کشور؛ این رویه را تخلف تلقی کرد و از مردم خواست که این تخلفات را از طریق پیامک گزارش کنند.

بر اساس اطلاعیه سازمان امور مالی، سامانه افشاگری برای اعلام این گونه تخلفات در نظر گرفته شده است. همچنین سازمان امور مالیاتی کشور ضمن ارائه لیست پزشکان متخلف به سازمان نظام پزشکی، برخورد سازمان صنفی پزشکان با تخلفات را خواستار شده است.

البته رئیس سازمان امور مالیاتی کشور خاطرنشان کرده است که اظهار شماره کارت بانکی توسط افراد به سازمان امور مالیاتی به عنوان درآمد پزشک محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

  • ناپدید شدن چند فوتبالیست ایرانی پس از زلزله مهیب ترکیه
  • زلزله شدیدی به بزرگی 5.8 ریشتر در روسیه رخ داد. بعد از زلزله های ایران، ترکیه و سوریه
  • فوری: تمدید فرصت افتتاح حساب در قرعه کشی ایران خودرو
  • فوری: سد آتاتورک پس از زلزله شدید ۷.۸ ریشتری ترکیه ترک خورد!
  • زلزله در ترکیه حین پخش زنده + [ویدیوی لحظات سخت گوینده تلویزیون]

اطلاعیه فوری: دریافت نقدی و کارت به کارت در مطب ممنوع! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.