فوری : کشف حجاب دکتر داروخانه آمل و پلمپ شدن آن [+ویدیو] – اندلرن

1616948 427

مطلب فوری : کشف حجاب دکتر داروخانه آمل و پلمپ شدن آن [+ویدیو] برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

به تازگی ویدیویی در مورد کشف حجاب دکتر داروخانه آمل و پلمپ شدن آن در رسانه ها پخش شد. گویا مدیر داروخانه فرد تذکر دهنده را از داروخانه خارج کرده است.

ماجرا از این قرار بود که عصر دیروز یکی از روحانیان که برای دریافت خدمات به این داروخانه مراجعه و با کشف حجاب متصدی آن روبرو شده بود، نسبت به این پدیده مذموم تذکر داد اما مسئول داروخانه از کارکنانش خواست تا از خدمات دهی به این روحانی پرهیز کنند.

کشف حجاب دکتر داروخانه آمل و پلمپ شدن آن

  • پلمب داروخانه آمل درپی کشف حجاب

در ادامه مي‌توانيد ویدیو  پلمب داروخانه آمل درپی کشف حجاب را ببينيد:

این روحانی برای تهیه ۱۰ عدد سرنگ انسولین به داروخانه مراجعه کرده بود و به بانوی پزشک مسئول داروخانه به خاطر کشف حجاب تذکر شفاهی داده بود اما متصدی از وی خواست از داروخانه بیرون رود و از دادن خدمات به وی جلوگیری کرد.

با پیگیری های صورت گرفته و بررسی صحت هتک حرمت به روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر، داروخانه متخلف پلمب و پرونده برای سیر در مراجع قضایی ارجاع شد.

پلمب داروخانه آمل درپی کشف حجاب

بيشتر بخوانيد:

  • نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد اعلام شد
  • نتایج اولیه آزمون کارگزاری گمرک منتشر شد
  • وضعیت زرد و آلوده هوای اصفهان
  • رای دیوان عالی برای محسابه سربازی در سابقه بازنشستگی
  • ترمز بریدن قطار باری در لرستان

بازنشر محتواي شبکه هاي اجتماعي تنها به منظور آگاهي رساني منتشر شده و نظرات بيان شده در آن الزماً بازتاب ديدگاه رسانه فيگار نيست.

مطلب فوری : کشف حجاب دکتر داروخانه آمل و پلمپ شدن آن [+ویدیو] برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.