فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان است. جدول تعداد کاربران شبکه های اجتماعی – بازیگرها

فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان است.  جدول تعداد کاربران شبکه های اجتماعی – بازیگرها

فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان است. جدول تعداد کاربران شبکه های اجتماعی برای اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

آخرین تجزیه و تحلیل داده ها از پلت فرم تجزیه و تحلیل داده های سازمانی نشان می دهد که در آخرین ماه سال 2023، فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان است این رسانه با بیش از سه میلیارد کاربر و یوتیوب با بیش از دو میلیارد و ششصد میلیون نفر در صدر فهرست قرار دارند. محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان. آنها واقع شده اند واتس اپ و اینستاگرام با کمتر از 2.5 میلیارد کاربر به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند. پس از این چهار بزرگ، TikTok چینی به عنوان یکی از بزرگترین شبکه های جهان با 1.6 میلیارد کاربر شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: واتس اپ امکان تگ کردن مخاطبان را در به روز رسانی وضعیت اضافه می کند

محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان.

اما نگرانی در مورد دسترسی دولت چین به اطلاعات کاربران TikTok باعث نگرانی کنگره در مورد امنیت اطلاعات میلیون ها کاربر آمریکایی TikTok شده است. این نگرانی ها به ویژه به دلیل حضور دفتر مرکزی TikTok در چین و مطابقت آن با قوانین اطلاعاتی و امنیتی چین بود.

فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان است

در فهرست شبکه های اجتماعی، دو شبکه X (توئیتر سابق) و لینکدین به ترتیب با کمتر از 500 میلیون کاربر در پایین ترین جایگاه ها قرار دارند. ایلان ماسک در سال 1401 با خرید توییتر و پرداخت 40 میلیارد دلار مالکیت این شبکه را به دست آورد اما این شبکه هر روز با مشکلات جدیدی از جمله رها شدن کاربران زیادی مواجه شده است.

اخیراً شهردار سوسیالیست پاریس اعلام کرد که دیگر از این شبکه اجتماعی استفاده نخواهد کرد زیرا X (توئیتر سابق) به یک “فاضلاب غول پیکر جهانی” تبدیل شده است.

در مقایسه با سایر کشورها، فیس بوک با بیش از 320 میلیون کاربر محبوب ترین در هند است و پس از آن ایالات متحده، اندونزی و برزیل قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

  • نحوه انجام نظرسنجی در واتس اپ
  • انتقال پیام ها از اندروید به آیفون در واتس اپ
  • الگوریتم اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟
  • محتوای حساس در اینستاگرام را فعال و غیرفعال کنید
  • بهترین برنامه های کاربردی جایگزین توییتر
  • حذف اکانت توییتر

فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان است. جدول تعداد کاربران شبکه های اجتماعی برای اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.