فیلمبرداری اسپین آف جدید Game of Thrones از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد! | اندلرن

فیلمبرداری اسپین آف جدید Game of Thrones از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد!  |  اندلرن

شوالیه هفت پادشاهی: A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight یکی از پیش درآمدهای بازی تاج و تخت بر اساس رمان Dunk & Egg نوشته جورج آر آر مارتین است که ماجراهای شخصیت های اصلی داستان را روایت می کند. داستان آن در وستروس اتفاق می افتد و 90 سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت می گذرد. این این پیش درآمد از سال 2021 در HBO در حال ساخت بوده و مدتی متوقف شده است. جورج آر.آر.آر.آر.آر.مارتین، تهیه کننده سریال گفت: از زمان پایان رسمی اعتصاب WGA در سپتامبر، اتاق نویسندگان سریال به رهبری ایرا پارکر توانسته کار خود را از سر بگیرد. این سریال از سبک House of the Dragon پیروی نمی کند و فقط از برخی بازیگران Equity استفاده می کند که بازیگران House of the Dragon مشترک هستند. سریال در مقیاسی کوچکتر از House of Dragons و در یک دوره صلح نسبی در وستروس اتفاق می افتد، به این معنی که هیچ جنگ یا اژدها بزرگی وجود نخواهد داشت.

Knight of the Seven Kingdoms: Knight of the Hedge چه زمانی به سینماهای خانگی می آید؟

بلوز، مدیر شبکه HBO در یک رویداد مطبوعاتی فاش کرد که انتظار می رود فیلمبرداری این سریال در بهار 2024 پس از پایان اعتصاب SAG-AFTRA آغاز شود و ممکن است در اواخر سال 2024 وارد بازار شود.

او همچنین اعلام کرد فصل دوم House of the Dragon در “اوایل تابستان” 2024 پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین فیلم جهان بهترین فیلم های ترسناک جهان.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.