فیلم “برترین ها” را ارائه می دهیم

فیلم “برترین ها” را ارائه می دهیم

فیلم The Greatest Hits فیلمی جدید در ژانر رمانتیک و فانتزی درباره دختری است که با گوش دادن به آهنگی در زمان سفر می کند و قصد دارد گذشته را تغییر دهد.

بیشتر مردم تجربه به خاطر سپردن خاطره ای از طریق یک قطعه موسیقی خاص را داشته اند، گویی به گذشته سفر کرده اند. این دقیقاً همان چیزی است که در The Greatest Hits اتفاق می افتد. این فیلم محصول استودیوی سرچ لایت پیکچرز و کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی ند بنسون است. ژانر فیلم فانتزی، عاشقانه، علمی تخیلی و آهنگ های موسیقی خاطره انگیز است. در این فیلم بازیگرانی مانند لوسی بوینتون و جاستین اچ مین حضور دارند و داستان دختری به نام هریت را روایت می کنند که با گوش دادن به موسیقی در زمان سفر می کند. اگر در مورد تاریخ اکران The Greatest Hits تردید دارید، باید بگوییم که این فیلم پس از اکران محدود در سینماها در تاریخ 5 آوریل 2024 (17 آوریل 1403)، از 12 آوریل (24 آوریل) در Hulu در دسترس بود. ). ).

در این مقاله بازیگرها با نقد و بررسی فیلم ملودی های خاطره انگیز همراه شما هستیم. در مورد تاریخچه فیلم می خوانیم، با بازیگران آن ملاقات می کنیم و سپس نظرات و نمرات منتقدان را برای The Greatest Hits مرور می کنیم. اگر از طرفداران فیلم های جدید هستید، مقاله بهترین فیلم های سال 2024 و مقاله فیلم های آینده در سال 2025 را از دست ندهید.

فهرست مطالب

خلاصه فیلم Memorable Melodies

داستان فیلم ملودی های خاطره انگیز اقتباسی سینمایی از ژانر فانتزی حس سفر در زمان با گوش دادن به موسیقی است. هریت زن جوانی است که دو سال پیش دوست پسرش مکس را در یک تصادف رانندگی از دست داد و هنوز برای او سوگوار است. اما چرا این دوئل اینقدر طولانی شده است؟ زیرا هریت متوجه می شود که با گوش دادن به آهنگ های خاص می تواند به گذشته سفر کند و لحظات خود را با مکس دوباره زنده کند. هریت یک ارتباط منحصر به فرد بین هنر و واقعیت را تجربه می کند. در این سفرها، او گاهی سعی می کند دوست پسرش را نجات دهد و معمولاً با تصمیمات سختی در مورد اینکه آیا تغییر گذشته تصمیم هوشمندانه ای است یا خیر، مواجه می شود.

همچنین بخوانید:

بازیگران فیلم ملودی های خاطره انگیز.

در آگوست 2022 کارگردانی که میک رد لوسی بوینتون را برای نقش گیبون مناسب می داند به او پیشنهاد بازی در این فیلم را داد. لوسی نیز پس از رد بازی در فیلم زندگینامه خواننده بریتانیایی ماریان فیتفول، نقش هریت در ملودی های خاطره انگیز را پذیرفت. فیلمبرداری در اواخر همان ماه شروع شد و تقریباً 2 ماه بعد به پایان رسید. این فیلم در لس آنجلس و در 36 لوکیشن مختلف فیلمبرداری شده است. در این بخش با بازیگران The Greatest Hits آشنا می شویم.

لوسی بوینتون در نقش هریت گیبونز

بازیگران ملودی های خاطره انگیز فیلم The Greatest Hits.

لوسی بوینتون بازیگر بریتانیایی متولد 17 ژانویه 1994 در نیویورک و بزرگ شده در لندن، انگلستان است. او بازیگری را در سال 2006 با بازی در نقش بئاتریکس پاتر در فیلم خانم پاتر آغاز کرد. لوسی با بازی در نقش کنتس آندرینی در فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق (2017) شناخته شد و سال بعد با بازی در نقش مری آستین در فیلم Bohemian Rhapsody به شهرت رسید. از مهم ترین نقش های او در سال های اخیر می توان به فیلم قرنطینه (2021)، سریال سیاستمدار (2022) و فصل دوم سریال عشق مدرن (2022) اشاره کرد. کارنامه هنری او شامل 3 نامزدی و 2 جایزه در جشنواره های مختلف است.

جاستین اچ. مین در نقش دیوید پارک

فیلم The Greatest Hits داستان ملودی های به یاد ماندنی است

جاستین هونگ کی مین (Justin Hong-Kee Min) بازیگر آمریکایی متولد ۲۰ مارس ۱۹۹۰ (۲۹ مارس ۱۳۶۸) در کالیفرنیا است. او نسل دوم خانواده ای از مهاجران کره ای است. جاستین به زبان کره ای مسلط است و از بستگان دور بازیگر آمریکایی اشلی پارک است. او بازیگری را از سال 2012 آغاز کرد و پیش از این به عنوان خبرنگار و عکاس برای مجلات مشغول به کار بود. جاستین در نقش بن هارگریوز در آکادمی چتر (2019-2024) و یانگ در فیلم After Yang (2021) به شهرت رسید. از جدیدترین کارهای این بازیگر می توانید فیلم Detenido (2024) و سریال Beef (2023) را مشاهده کنید.

دیوید کورنسوت در نقش مکس اندرز

تاریخ اکران فیلم The Greatest Hits بازیگران ملودی های خاطره انگیز.

دیوید پاکارد کورنزوت (به انگلیسی: David Packard Corenswet) بازیگری است که در 8 جولای 1993 برابر با 17 جولای 1372 در پنسیلوانیا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او در سال 2016 از مدرسه جولیارد فارغ التحصیل شد و بازیگری را 2 سال زودتر با Moe & Jerryweather (18-2014) آغاز کرد. پس از فارغ التحصیلی به او فرصت بازی در آثاری چون سریال سیاستمدار (2019-2020) و سریال هالیوود (2020) داده شد. به تازگی او را در نقش آلن در سریال بانوی دریاچه (2024) دیده ایم. دیوید همچنین در هفت فیلم بازی کرده است که جدیدترین آنها به نام Twisters در سال 2024 اکران شد.او در فیلم سوپرمن نقش کلارک کنت/سوپرمن را بازی می کند که در سال 2025 اکران می شود.

همچنین بخوانید:

آستین کرات در نقش موریس مارتین

نت از ژانر فیلم Greatest Hits، ملودی های خاطره انگیز.

آستین کرات بازیگر جوان آمریکایی متولد 24 اکتبر 1995 (2 نوامبر 1374) در ایالت جورجیا است. در سن 15 سالگی، او به عنوان یک شرکت کننده در مسابقه Majors & Minors و بعداً در آلبوم موسیقی نمایش ظاهر شد. آستین بازیگری را در سال 2016 با بازی جاستین بیبر در سریال آتلانتا آغاز کرد. شهرت اصلی او به خاطر بازی در نقش ویزلی فیستز در سریال Daybreak (2019)، نقش لین در سریال Call Your Mother (2021)، نقش آلن در فیلم Booksmart (2019) و نقش توبی است. . در فیلم Them/Them (2022).

برای جلوگیری از طولانی شدن مطالب، لیستی از دیگر بازیگران ملودی خاطره انگیز را به همراه ایفای نقش در فیلم برای شما آماده کرده ایم:

  • موش (beeline) به عنوان دکتر اولین بارتلت
  • اندی جواندی جو) مثل ادی پارک
  • نلی فورتادو (نلی فورتادو) در نقش خودش
  • کلمنتین کریوی (کلمانتین کریوی) مثل سامانتا
  • شکارچی آلیسا (آلیسا کازادور) در نقش سباستین
  • تام یی (تام یی) مثل تام پارک
  • جین کونگ (جن کانگ) مثل پارک لیلیان
  • جکسون کلیجکسون کلی) در نقش جردن
  • ماریا آیلین اودانلماریا آیلین اودانل) در نقش او
  • روری کینروری کین) مثل شلبی

نقد و بررسی فیلم ملودی های خاطره انگیز

فیلم The Greatest Hits در جشنواره SXSW در 14 مارس 2024 (24 مارس 1402) به نمایش درآمد. پس از آن، استودیوی سرچ لایت پیکچرز که مسئولیت پخش این فیلم را بر عهده دارد، آن را در ۵ آوریل در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران کرد. یک هفته بعد، در 12 آوریل (24 آوریل)، این فیلم از طریق پلتفرم Hulu در دسترس طرفداران قرار گرفت. امتیاز 6.2 از 10 فیلم در سایت IMDb نشان می دهد که با استقبال نسبتا خوبی از سوی بینندگان مواجه شد و از تماشای فیلم لذت بردند. از بین 80 نقد فیلم در سایت روتن تومیتوز، 49 درصد آنها به عنوان نقدهای مثبت ارزیابی شده اند.

در زیر مروری بر نقد برخی از منتقدان خواهیم داشت.

معرفی فیلم The Greatest Hits 2024 نقد و بررسی فیلم Memorable Melodies

IndieWire/Keith Erbland: 75

بنسون که فیلمنامه را هم نوشته است، مسیر دل شکستگی را می داند و با وجود پرمخاطب بودن داستان، خدا را شکر! هریت در زمان سفر می کند! او همیشه جایی برای اضافه کردن عناصر مرتبط با وضعیت اسفناک هریت پیدا می کند.

دیلی بیست/کلمن اسپیلد: 70

فیلم بنسون یک وارونگی جذاب اما ظریف از یک ژانر قدیمی است. بیننده را به حرکت در می آورد و هدفش دستیابی به حداکثر تأثیر احساسی بالاتر از همه تلاش های زیاده خواهانه و پوچ است.

ReelViews/James Berardinelli: 63

Memorable Melodies شبیه به Cliffs Notes است، با پایان طولانی تر و داستان بهتر. علاوه بر این، برای فیلمی که هسته احساسی آن به موسیقی بستگی دارد، موسیقی متن فیلم در بهترین حالت متوسط ​​است.

همچنین بخوانید:

ناظر/امیلی زملر: 50

داستان فیلم بر اساس ایده واقعیت های جایگزین یا خطوط زمانی موازی است، اما اگر خوب اجرا نشود می تواند به یک حقه تبدیل شود. این معضلی است که The Greatest Hits با آن روبروست: یک کمدی عاشقانه شیرین با مفهومی خوب که بیش از حد متزلزل ارائه شده است.

گاردین/بنجامین لی: 40

حتی عناصر خارق‌العاده نیز در فیلم اهمیت چندانی ندارند و جادو با قوانین مبهم و تعریف‌نشده‌اش، پایانی را برای ما به ارمغان می‌آورد که می‌توانیم از کیلومترها دورتر ببینیم اما نادیده می‌گیریم.

Variety/ پیتر دبروژ: 30

ملودی های خاطره انگیز فیلم مانند بقایای داستان های عاشقانه بهتر است. …انتخاب آهنگ فیلم از ایندی راک گرفته تا سازها را شامل می شود. بدیهی است که این آهنگ ها برای هریت و شاید برای بنسون معنایی دارند، اما برای ما اهمیتی ندارند، به همین دلیل است که موسیقی متن فیلم ترکیبی متناقض و التقاطی از آهنگ ها است.

حرف پایانی

نقد و بررسی فیلم ملودی های خاطره انگیز The Greatest Hits

در این مقاله بازیگرها با ارائه فیلم Los Grandes Exitos 2024 خود را در خدمت شما قرار دادیم. با داستان و عوامل فیلم آشنا شدیم، مروری بر نظرات منتقدان داشتیم و در عین حال عکس ها را هم دیدیم. از فیلم نظر شما در مورد فیلم ملودی های خاطره انگیز چیست؟ آیا این فیلم را دیده اید؟ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق قسمت «نظر شما» در انتهای صفحه با ما در میان بگذارید.

توسط کاربران انتخاب شده است