فیلم ترکی جدید ۲۰۲۳ بهترین فیلم های ترکی ۲۰۲۳ اندلرن

فیلم ترکی جدید ۲۰۲۳ بهترین فیلم های ترکی ۲۰۲۳ اندلرن

در این مطلب با معرفی بهترین فیلم های جدید ترکیه ای 2023 همراه شما هستیم برای دیدن بهترین فیلم های ترکی جدید 2023 با اندلرن همراه باشید.

در سال 2023، صنعت فیلم ترکیه به یکی از پویاترین و هیجان انگیزترین بخش های صنعت فیلم جهانی تبدیل شده است. فیلم ها و سریال های ترکی به دلیل سابقه غنی و کیفیت عالی و نوآوری در داستان و بازیگری همواره مورد توجه بسیاری از منتقدان و طرفداران سینما و تلویزیون بوده است. در این مطلب به بررسی چند فیلم جدید ترکیه ای 2023 می پردازیم.

لیست بهترین فیلم های ترکیه در سال 2023

تعدادی از فیلم های جدید اکران شده و مورد انتظار 2023 ترکیه را با هم مرور خواهیم کرد.

فیلم ترکی جدید 2023 با این وجود

  • ژانر: درام
  • امتیاز AMD: 7.7
  • مدت فیلم: 116 دقیقه
  • بازیگران: آسلیهان مالبورا و رابرت ماسر

فیلم جدید Her Seye Ragmen یک درام محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی اردال مورات آکتاش و با بازی آسلیهان مالبورا و رابرت میسر است. درام ترکی Her Seye Ragmen به کارگردانی Erdal Murat Aktaş بر اساس داستانی واقعی ساخته شده و داستان مردی را روایت می کند که در محیطی سخت بزرگ شده است.

او در آغاز زندگی به سختی عشق را تجربه کرد. او به یک تاجر موفق و استاد شبکه تبدیل می شود. او با زخم‌ها و آسیب‌های روحی که از قبل دارد، سعی می‌کند بر مشکلاتی که زندگی سر راهش قرار می‌دهد غلبه کند. این فیلم به دلیل امتیاز خوب 7.7 یکی از بهترین فیلم های ترکیه در سال 2023 محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید 2023 بهترین سریال ترکی سال 2023

فیلم ترکی جدید 10 روزهای یک مرد خوب یکی از بهترین فیلم های ترکی 2023.

فیلم ترکی جدید 2023 / فیلم ترکی جدید 2023

  • ژانر: جنایی، درام و تعلیق
  • امتیاز AMD: 6.5
  • مدت فیلم: 124 دقیقه
  • بازیگران: نجات ایشلر، نور فتح اوغلو، شانای گورلر

فیلم جدید ترکی 10 Days of a Good یک کمدی معمایی اسلشر در مورد یک مرد سرسخت است که یک شخصیت است. Oluç Bayraktar کارگردان این فیلم جدید ترکی 2023 است. این فیلم آنقدر پیچیده است که شما را مجبور می کند پیگیری کنید که چه کسی کجاست و با چه کسی چه می کند.

وکیلی که به بازپرس خصوصی تبدیل می شود، پرونده یک فرد گم شده را به عهده می گیرد و او را به یک جستجوی غیرمنتظره و تغییر دهنده زندگی هدایت می کند. این فیلم تازه اکران شده با امتیاز 6.5K یکی از بهترین فیلم های ترکیه در سال 2023 است.

بیشتر بخوانید: معرفی 7 فیلم جنگی کماندوی ترکیه

فیلم Unutma Biçimleri یکی از بهترین فیلم های ترکیه در سال 2023 است

فیلم ترکی 2023 / فیلم های جدید ترکی 2023

  • ژانر: درام
  • امتیاز AMD: 5.8
  • مدت زمان فیلم: 70 دقیقه
  • بازیگران: Erdem Sanojak و Nasreen Okarlar

فیلم جدید ترکی «اشکال فراموشی» محصول 2023، کاوشی در مورد چگونگی همپوشانی و بازنویسی تاریخ در یک زوج است. فیلم به تمرینی برای یادآوری داستان ها، رویاها و خاطراتی می شود که از مصاحبه با این زوج برخاسته است. برخی از خاطرات با عکس های گرفته شده یادآوری می شوند و برخی از عکس ها به لطف خاطرات دوباره گرفته می شوند.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

فیلم ترکی جدید 49

فیلم های ترکی 2023 / فیلم های جدید ترکی 2023

  • ژانر: اکشن و درام
  • امتیاز AMD: 5.2
  • مدت فیلم: 122 دقیقه
  • بازیگران: اسماعیل حاجی اوغلو، هانده دوغان دمیر و کرم علیشیک

49 یک فیلم اکشن به کارگردانی هاکان اینان و با بازی اسماعیل هاچی اوغلو و هانده دوگاندمیر محصول سال 2023 است. این فیلم یکی از بهترین فیلم های جدید ترکیه در سال 2023 است. داستان اعضای MIT را روایت می کند که سعی کردند 49 کارمند کنسولگری ترکیه را پس از داعش نجات دهند. در 11 ژوئن 2014 به موصل حمله کرد.

این فیلم جدید ترکیه ای بر اساس وقایع واقعی، داستان نجات 49 عضو سرویس اطلاعاتی ترکیه MIT را در یک ماموریت نجات خطرناک روایت می کند: 49 کارمند در 11 ژوئن 2014 در کنسولگری ترکیه در موصل، شمال عراق دستگیر شدند. پس از سازمان تروریستی داعش اکنون سرویس مخفی باید علیه شبه نظامیان داعش وارد عمل شود و به گروگانگیری و اشغال خانه پایان دهد.

بیشتر بخوانید: سریال های قبیله ای ترکیه بهترین سریال ترکی با تمرکز بر قبیله و خانواده

فیلم ترکی جدید Chokehold

بهترین فیلم های ترکی 2023 / فیلم های ترکی 2023

  • ژانر: درام و تعلیق
  • رتبه AMD: در انتظار انتشار
  • مدت فیلم: 112 دقیقه
  • بازیگران: کیوانچ تاتلیتوگ، فوندا آریت و گورگن اوز

نتفلیکس قرار است فیلم ترکی جدیدی به نام Chokehold را منتشر کند که انتظارات زیادی دارد. این فیلم با بازی Kevanch Tatlitog از Yakamoz S-245 در نقش اصلی، به نظر می رسد داستانی هیجان انگیز و پر از تعلیق و فیلمنامه ای خوش نوشته دارد. در حالی که نتفلیکس اغلب این نوع فیلم ها را منتشر می کند، Chokehold شبیه هیچ فیلم جدیدی در لیست خود نیست.

این فیلم جدید ترکیه ای یکی از موردانتظارترین فیلم های ترکیه در سال 2023 است که به دلیل بازیگران قوی و داستان هیجان انگیز و همچنین اکران نتفلیکس احتمالا یکی از بهترین فیلم های ترکیه در سال 2023 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی Kingship معرفی بهترین سریال های ترکی

فیلم ترکی جدید درباره علف های خشک

جدیدترین فیلم های ترکی 2023 / فیلم های ترسناک ترکی 2023

  • ژانر: درام
  • رتبه AMD: در انتظار انتشار
  • مدت فیلم: 197 دقیقه
  • بازیگران: مروا دیزدار، دنیز جلیلوگلو، مصعب اکیجی

در حالی که پنج سال از آخرین فیلم نوری بیلگه سیلان می گذرد، اخیراً اخباری در مورد فیلم ترکی جدید اوزاک در سال 2023 با نام مستعار شنیده ایم و به نظر می رسد که بالاخره سال 2023 سال فیلم جدیدی از این کارگردان ترکیه ای خواهد بود. Les herbes sèches که با نام «درباره گیاهان خشک» نیز شناخته می‌شود، یکی از موردانتظارترین فیلم‌های ترکیه در سال ۲۰۲۳ است.

در این فیلم جدید ترکی، یک معلم جوان پس از انجام وظیفه اجباری خود در یک شهر کوچک منتظر است تا به استانبول منصوب شود. پس از مدت ها انتظار، امید خود را برای فرار از این زندگی غم انگیز از دست می دهد. با این حال، همکارش نورای به او کمک می کند تا دیدگاه خود را دوباره به دست آورد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

آخرین کلمه؛ بهترین فیلم های ترکی 2023

من موردانتظارترین فیلم های ترکی سال 2023 و بهترین فیلم های ترکی اکران شده در سال 2023 را بررسی کردم به نظر شما بهترین فیلم ترکیه ای 2023 چه عنوانی دارد؟ کدام یک از دیگر فیلم های جدید ترکیه را می توان در این لیست قرار داد؟ نظرات خود را در مورد بهترین فیلم ترکی جدید با ما در میان بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.