فیلم جدید «تام کروز» در فضا فیلمبرداری می شود!

فیلم جدید «تام کروز» در فضا فیلمبرداری می شود!

تام کروز بازیگر مشهور هالیوود درباره برنامه هایش برای فیلمبرداری یک فیلم در فضا گفته است: ما با جدیت در حال کار روی آن هستیم.

به بازیگرها – تام کروز بازیگر مشهور 61 ساله علاقه خود را به فیلمبرداری در فضا از سال 2020 نشان داد!

به گزارش گروه ترجمه صبح، جدیدترین فیلم تام کروز با نام «ماموریت: غیرممکن – فال اوت: قسمت اول» هم اکنون در سینماها اکران می شود. در سال 2020 مشخص شد که این بازیگر قصد دارد فیلمی را در فضا فیلمبرداری کند.

هنگامی که «ماموریت: غیرممکن – فال اوت: قسمت 1» این هفته در شهر نیویورک اکران شد، از کروز 61 ساله درباره وضعیت فیلمش در فضا سؤال شد.

تام کروز در مصاحبه ای اعلام کرد: ما سخت روی آن کار کرده ایم، قصد داریم ببینیم این پروژه چه مسیری را طی خواهد کرد.

خبر این پروژه اولین بار در سال 2020 توسط ناسا اعلام شد. تنها چند روز پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه کروز به دنبال الهام گرفتن از پروژه‌های سینمایی‌اش به سفر فضایی است.

مدیر ناسا جیم برایدنستاین این خبر را گزارش کرد: “ناسا از همکاری با تام کروز برای شروع یک پروژه سینمایی در ایستگاه فضایی بسیار هیجان زده است!

ما به رسانه های محبوب برای الهام بخشیدن به نسل جدیدی از مهندسان و دانشمندان نیاز داریم. این برنامه بلندپروازانه و بلندمدت ناسا است.”

ایلان ماسک، موسس اسپیس ایکس نیز در مورد این پروژه هیجان انگیز اظهار نظر کرد. ماسک در توییتی نوشت: “مطمئناً یک پروژه سرگرم کننده خواهد بود!”

بودجه هنگفتی برای اولین فیلم جهان در فضا!

داگ لیمان کارگردانی این پروژه را بر عهده دارد. کروز و لیمان قبلا با هم کار کرده بودند. در سال 2014 برای فیلم “لبه فردا” و در سال 2017 برای فیلم “ساخت آمریکایی”

دو سال پس از انتشار این خبر، دونا لنگلی، مدیرعامل یونیورسال پیکچرز در مصاحبه ای ساخت این فیلم را تایید کرد. او در مصاحبه خود گفت: فکر می کنم تام کروز تصمیم گرفته است که ما را به فضا ببرد.

او زمین را به فضا خواهد برد. این برنامه ماست ما یک پروژه بزرگ در حال توسعه با تام داریم. ما امیدواریم که تام کروز اولین غیرنظامی باشد که خارج از ایستگاه فضایی ظاهر می شود.”

طبق گزارش ها، این فیلم حدود 200 میلیون دلار بودجه دارد. لنگلی همچنین فاش کرد که تام کروز ایده فیلم جدید را طی یک تماس تلفنی در طول همه‌گیری ویروس کرونا به او ارائه کرده است. تی

بیشتر داستان این فیلم در واقع در گذشته و روی زمین اتفاق می افتد. سپس شخصیت اصلی باید برای نجات جهان به فضا برود.

کروز در حین کار بر روی فیلم فضایی خود، در حال فیلمبرداری جدیدترین فیلم ماموریت غیرممکن است. در حالی که فیلم جدید اکنون در سینماها است، کریستوفر مک کواری نویسنده و کارگردان اعتراف کرده است که قسمت دوم هنوز تکمیل نشده است.

فیلم جدید «تام کروز» در فضا فیلمبرداری می شود! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.